مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار کنکور و دانشگاه

برگزاری مراسم عزاداری، سرگرم کردن مردم در حکومت غیر خردورز است؟

مطالب پربازدید

برگزاری مراسم عزاداری، سرگرم کردن مردم در حکومت غیرخردورز است؟معاون مدیر کل آموزش و پژوهش دانشگاه فرهنگیان، در یک اظهار نظر شخصی در حساب اینستاگرام خود برگزاری مراسم عزاداری را از اهداف حکومت غیرخردورز دانست.

خدیجه گلین مقدم، در صفحه شخصی اینستاگرامش تصویری از پیامک دعوت مراسم شیرخوارگان حسینی را منتشر کرد و مدعی شد که این کار رواج تشیع صفوی است و برگزاری مراسم عزاداری راهی برای سرگرم کردن مردم در حکومت غیر خردورز بوده و این اعمال ظاهرسازی است.!

قائم پناه (دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور) در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و گفت: ما اقدام بی خردانه معاون مدیر کل آموزش و پژوهش در توهین به عزادارن حسینی را محکوم می کنیم. جای توهین کنندگان به فرهنگ حسینی و عاشورایی در دانشگاه فرهنگیان نیست.

وی همچنین اظهار کرد: اهل بیت (ع)، عاشورا و محرم خط قرمز ماست و عزاداران و دلدادگان این خاندان نور چشمان ما هستند. معاون مدیر کل آموزش و پژوهش باید از از همه عاشقان و شیفتگان آقا ابی عبدالله (ع) عذرخواهی کند. جای چنین اشخاصی در دانشگاه فرهنگیان که خود آراسته به فرهنگ حسینی و عاشورایی است، نیست.

مطالب پربازدید

دانشگاه فرهنگیان خود مبلغ فرهنگ عاشورایی و تربیت کننده معلمان آینده کشور است، بنابراین اقدام نابخردانه یک فرد نباید به اسم دانشگاه تمام شده و اصل و ماهیت دانشگاه مقدس فرهنگیان زیر سوال برود، لذا ما این حرکت را محکوم می کنیم و عامل آن نیز باید عذرخواهی کند.

 

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا