مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار کنکور و دانشگاه

بنیاد حامیان دانشگاه پیام نور به دانشجویان بی بضاعت بورسیه تحصیلی می دهد

مطالب پربازدید

بنیاد حامیان دانشگاه پیام نور به دانشجویان بی بضاعت بورسیه تحصیلی می دهدمعاون اداری مالی دانشگاه پیام نور، گفت: با اخذ مجوز از وزارت کشور بنیاد حامیان دانشگاه پیام نور راه اندازی شده است که به کمک آن به دانشجویان بی بضاعت بورسیه تحصیلی اعطا می شود.

حسن علیزاده در نشست خبری که امروز در ساختمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار شد، گفت: دانشجویانی که بتوانند شهریه ثابت خود را به طور کامل پرداخت کنند، می نوانند شهریه متغیرشان را بدون دریافت کارمزد بصورت اقساطی پرداخت کنند.

وی همچنین گفت: با تفاهم نامه ای که دانشگاه پیام نور با سه بانک عامل در حوزه اعطای تسهیلات به دانشجویان دانشگاه پیام نور منعقد کرده تسهیلاتی به دانشجویان ارائه می شود. از جمله این تسهیلات ، تسهیلات شش ماهه است که بر اساس آن دانشجو می تواند با مراجعه به بانک عامل فقط یک بار برای درخواست وام پرونده تشکیل دهد و حساب یارانه خود را به عنوان ضامن در اختیار بانک قرار دهد.

یک نوع دیگر تسهیلات دانشگاه پیام نور، تسهیلات یکساله بانکی است که با ارائه یک ضامن اعم از کارمند یا آزاد قابل پرداخت به دانشجو است. این وام 54 ماهه بوده و برای دریافت این نوع وام نیز ارائه یک ضامن اعم از کارمند یا آزاد قابل قبول است. دانشگاه پیام نور توافقی با بانک ها داشت که بر اساس آن دانشجویان بدهکار بانک ها بتوانند با وام 18 ماهه بدهی خود را به دانشگاه پرداخت کنند.

مطالب پربازدید

یکی دیگر از تسهیلات دانشگاه پیام نور، بنیاد حامیان دانشگاه پیام نور است که مجوز آن از وزارت کشور اخذ شده است و به منظور بورسیه تحصیلی دانشجویان بی بضاعت راه اندازی شده و به سبد تسهیلات دانشگاه پیام نور اضافه می شود.

وی همچنین گفت: امروزه دانشجویان این دانشگاه دیگر دغدغه پرداخت شهریه ندارند و در این راستا صندوق رفاه دانشجویان با ارائه وام های دانشجویی به دانشجویان متقاضی برای پرداخت شهریه آنها مساعدت می کند.

 

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا