مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار کنکور و دانشگاه

ثبت نام پذیرش بدون آزمون دانشگاه پیام نور + نحوه ثبت نام

مطالب پربازدید

ثبت نام پذیرش بدون آزمون دانشگاه پیام نورداوطلبانی که علاقه مند به ورود به ثبت نام پذیرش بدون آزمون دانشگاه پیام نور هستند اعم از اینکه در پذیرش رشته های صرفا با سوابق تحصیلی آزمون سراسری 98 شرکت کرده یا نکرده باشند، می توانند بر اساس اطلاعیه منتشر شده بر روی سایت سازمان سنجش، ضمن مشاهده رشته های تحصیلی دانشگاه هایی که پذیرش می کنند رشته و دانشگاه مورد علاقه خود را مشخص کرده و با همراه داشتن مدارک لازم تا 30 دی 98 به دانشگاه مورد نظر خود مراجعه کنند.

لازم است داوطلبان پس از پرداخت هزینه ثبت نام و دریافت کد 7 رقمی از سامانه خرید اینترنتی کارت اعتباری ابتدا فرم پیش نویس تقاضانامه ثبت نام پیوست را بصورت کتبی تکمیل و کد رشته محل مورد تقاضای خود را انتخاب و تایید نمایند. هر داوطلب می تواند صرفا متقاضی یک کدرشته باشد و در صورت ثبت نام در دو یا چند کدرشته/محل، اطلاعات وی در بانک اطلاعات پذیرفته شدگان هر دو محل حذف خواهد شد.

داوطلبان ثبت نام پذیرش بدون آزمون دانشگاه پیام نور باید توجه داشته باشند که کد رشته محل ها طبق اطلاعات دفترچه راهنمای انتخاب رشته صرفا با اعمال سوابق تحصیلی که در سایت سازمان سنجش قرار دارد انجام می پذیرد.

داوطلبانی که در ردیف پذیرفته شدگان نهایی آزمون سراسری 98 (مرحله شهریورماه) باشند، چنانچه در این مرحله ثبت نام و ادامه تحصیل نمایند، قبولی اولیه آنها در شهریورماه لغو می شود و بدهی ایجاد شده باید توسط دانشجو تسویه شود.

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا