مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار علمی و آموزشیاخبار کنکور و دانشگاه

پنجمین جشنواره «روز پروژه» در دانشگاه تهران برگزار می شود

مطالب پربازدید

روز پروژهپنجمین جشنواره پایان‌نامه‌های کارشناسی با عنوان «روز پروژه» در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، پنجمین جشنواره پایان‌نامه‌های کارشناسی در قالب پوستر که «روز پروژه» نامیده می‌شود، ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۱:۳۰، از سوی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

طبق اعلام روابط عمومی دانشگاه تهران، علاقمندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات پروژه‌ها و جزئیات بیشتر این رویداد به نشانی: http://ece.ut.ac.ir/projectday مراجعه کنند.

پروژه پایانی فعالیتی است که انتظار می‌رود در آن دانشجویان تمامی آموخته‌های دوره کارشناسی خود را به صورت جدی محک بزنند و همچنین با اخلاق حرفه‌ای و استانداردهای تعریف، انجام و ارائه یک کار فنی و علمی بر مبنای آموخته‌های خود آشنا شوند. درس پروژه از مهم‌ترین واحدهای درسی دوره کارشناسی است و واقعیت این است که پروژه‌های کارشناسی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر در سطح بسیار بالایی انجام و نوآوری و خلاقیت دانشجویان در آن بارز است.

مطالب پربازدید

اما، دستاورد پروژه‌ها آن‌طور که شایسته است توسط دیگران، خصوصاً سرمایه گذاران، کارآفرینان و صنایع، دیده نمی‌شود. به علاوه، تجربه ارائه دستاوردها با هدف جلب همکاری صنعتی و اقتصادی و معرفی توانمندی‌ها برای یافتن شغلی درخور، برای موفقیت دانشجویان در زندگی حرفه‌ای نقش مهمی دارد. همچنین ایجاد فضای تشویقی و رقابت علمی-فنی در میان دانشجویان در راستای افزایش پویایی و ارتقای روزافزون کیفیت پروژه‌های کارشناسی است.

اهداف برگزاری برنامه ارائه پروژه‌های کارشناسی به صورت عمومی و در قالب پوستر بر محورهای اصلی زیر استوار است:

بالا بردن کیفیت پروژه‌ها و همچنین افزایش پویایی و شادابی دانشجویان با برگزاری یک همایش عمومی با حضور خانواده‌ها، سرمایه گذاران، کارآفرینان، صنایع و رسانه‌ها

تعمیق و گسترش ارتباط با ذی‌نفعان صنعتی، اقتصادی و اجتماعی

تقویت و گسترش فرصت‌های شغلی و حرفه‌ای برای فارغ التحصیلان دانشکده

مطالب پربازدید

ایجاد فرصت برای دانشجویان برای ارائه قابلیت‌های علمی و عمومی خود به جامعه حرفه‌ای کشور

ارزیابی یکنواخت و چند مرحله‌ای پروژه‌ها توسط چندین داور

ارتقا اخلاق مهندسی و استانداردهای حرفه‌ای برای تعریف، انجام و ارائه کتبی و شفاهی پروژه به دانشجویان در قالب کارگاه‌های آموزشی

مطالب پیشنهادی فارسی کلاب

مطالب پربازدید
منبع
ایسنا
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا