مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار کنکور و دانشگاه

آغاز ثبت نام آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی/دفترچه راهنما منتشر شد

مطالب پربازدید

آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکیسی و هفتمین آزمون پذیرش دستیار رشته های فوق تخصصی پزشکی در 3 بهمن ماه برگزار می شود و داوطلبان می توانند در این آزمون ثبت نام کنند.

ثبت نام در آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی از روز گذشته 1 دیماه آغاز شده است و ثبت نام تا نهم دی ماه 98 ادامه دارد.

داوطلبان متقاضی ثبت نام در آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی می توانند با ورود به سایت سنجش آموزش پزشکی و مطالعه دفترچه راهنما که بر روی سایت قرار گرفته است، در این آزمون ثبت نام کنند.

سی و هفتمین آزمون پذیرش دستیار رشته های فوق تخصصی پزشکی در روز پنجشنبه 3 بهمن ماه 98 برگزار می شود و کارت ورود به جلسه در روزهای سه شنبه و چهارشنبه (اول و دوم بهمن 98) بصورت اینترنتی توزیع می شود. هزینه ثبت نام یک میلیون و پانصد هزار ریال (150 هزار تومان) و خدمات پیام کوتاه 6000 ریال است که باید بصورت اینترنتی پرداخت شود. 

مطالب پربازدید

ثبت نام در این آزمون با توجه به رشته تخصصی پیش نیاز در نظر گرفتن وضعیت (عضو هیئت علمی، آزاد، بومی و یا رزمنده) صرفا در یکی از رشته های فوق تخصصی انجام می شود. آزمون شفاهی برای داوطلبانی انجام می شود که حدنصاب نمره کتبی تراز شده را کسب کرده باشند. در آزمون شفاهی در تمام رشته های فوق تخصصی به صورت منفرد یا ترکیبی از روش های PMP و OSCE و مصاحبه ساختارمند و دیگر روشهای نوین ارزشیابی و اختصاصی مرتبط با رشته خود در هر رشته برگزار میشود.

طبق موضوع 2 هشتاد و چهارمین نشست شورای آموزش پزشکی و تخصصی در این دوره داوطلبان شرکت کننده واجد شرایط در این آزمون مجاز به شرکت در آزمون دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) آینده نخواهند بود. شرایط عمومی و اختصاصی در دفترچه راهنمای پذیرش آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی منتشر شده است.

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا