مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار کنکور و دانشگاه

دانشگاه ادیان و مذاهب به صورت حضوری و غیر حضوری دانشجو می پذیرد

مطالب پربازدید

دانشگاه ادیان و مذاهب دانشجو می پذیرددانشگاه ادیان و مذاهب با ارائه 46 رشته در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به دو صورت حضوری و غیر حضوری دانشجو می پذیرد.

رشته های غیر حضوری:

رئیس مرکز آموزش الکترونیک و آزاد دانشگاه ادیان و مذاهب گفت: در این دانشگاه 10 رشته به صورت غیر حضوری و الکترونیکی اجرا می شود. این رشته ها، عبارتند از: تاریخ شیعه، فرق شیعه، کلام شیعه، مذاهب کلامی، مذاهب فقهی، فلسفه و کلام اسلامی، تصوف و عرفان اسلامی، حقوق زن در اسلام، زن و خانواده و حکمت هنر اسلامی.

رشته های حضوری:

یوسف غضبانی همچنین گفت: دانشگاه ادیان و مذاهب، 19 رشته در مقطع کاشناسی ارشد در 6 دانشکده دانشگاه ادیان و مذاهب به صورت حضوری دارد. 10 رشته فوق علاوه بر غیر حضوری، به صورت حضوری نیز ارائه می شود. علاوه بر این ها 9 رشته دیگر به صورت حضوری ارائه می شود که عبارتند از: فلسفه دین، دین شناسی، ادیان و عرفان، ادیان ابراهیمی، ادیان غیر ابراهیمی، مدیریت رسانه، فلسفه هنر، فلسفه اخلاق، فقه مقارن و حقوق عمومی اسلامی.

نحوه ثبت نام:

در مقطع کارشناسی ارشد تمام داوطلبانی که از طرف سازمان سنجش مجاز به انتخاب رشته محل شده اند می توانند با مراجعه به سایت دانشگاه ادیان و مذاهب به نشانی URD.AC.IR با این دانشگاه، دانشکده ها، رشته ها و برنامه های درسی و … آشنا شده و با شناخت کافی رشته محل مود نظر خود را با مراجعه به سایت سنجش آموزش کشور انتخاب کنند. مهلت برای انتخاب رشته از 19 تا 23 تیر ماه می باشد.

مطالب پربازدید

رشته های بر اساس سوابق تحصیلی:

دو رشته شیعه شناسی و فقه و حقوق اسلامی در مقطع کارشناسی، به صورت غیر حضوری و بر اساس سوابق تحصلی (بدون آزمون) می باشد که متقاضیان تا پایان مرداد ماه امکان ثبت نام دارند. شهریه این دانشگاه امسال جهت رعایت حال محرومان و سیل زدگان 50 درصد تخفیف دارد.

 

برای اولین بار در کشور دانشکده عرفان در این دانشگاه تاسیس شده و تا کنون در هیچ جای ایران دانشکده ای با این نام وجود ندارد.

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا