مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار کنکور و دانشگاه

فراخوان فارغ التحصیلان دانشگاهی به خدمت سربازی در آبان ماه

مطالب پربازدید

مشمولان سربازی فارغ التحصیل دانشگاه‌ها در مقاطع کارشناسی و بالاتر که برگ اعزام به خدمت در تاریخ اول آبان ماه امسال دارند، به مراکز پلیس+۱۰ رجوع کنند.

سربازیسازمان وظیفه عمومی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تمامی مشمولان فارغ التحصیل دوره‌های کارشناسی و بالاتر و همچنین مشمولان گروه پزشکی سراسر کشور که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم آبان ماه سال ۱۳۹۷دریافت کرده اند به مراکز پلیس+ ۱۰ رجوع کنند.

این اطلاعیه افزوده است: افراد مذکور با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

در اطلاعیه وظیفه عمومی، آمده است: مشمولان ساکن تهران بزرگ باید رأس ساعت ۶ صبح روز سه شنبه مورخ یکم آبان ماه ۱۳۹۷ در محل اعلام شده در برگ معرفی نامه خود، حضور یابند. مشمولان ساکن سایر استان‌ها نیز ساعت ۷ صبح تاریخ ذکر شده، در محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیرو‌های مسلح اعلام شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

مطالب پربازدید

گفتنی است؛ فقدان حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب می‌شود و برابر ماده ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت‌های اجتماعی را برای غایبان در پی دارد.

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا