مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار کنکور و دانشگاه

ادامه تحصیل دانشجویان بازمانده از تحصیل دانشگاه آزاد بلامانع است

مطالب پربازدید

دانشگاه آزاد، سما، آرم دانشگاه آزادادامه تحصیل دانشجویان بازمانده

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از دانشگاه آزاد اسلامی ، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین هوسروپناخ ، معاون رئیس علوم انسانی و هنر و جواد اولامای ، معاون علمی ، مهندسی و کشاورزی ، روسای جمهور دولت اسلامی. دانشگاه استانهای اعلام شده.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی طبق بخشنامه ای جزئیاتی از دانشجویان بازمانده در رشته های غیرپزشکی را به رؤسای واحدها، مراکز آموزشی و سازمان سما ابلاغ کرد.

 در این بخشنامه آمده است: ادامه تحصیل دانشجویان رشته های غیرپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی که به دلایل مختلف از جمله ترک تحصیل، عدم مراجعه و عدم ثبت نام و یا انصراف (به جز دانشجویان اخراجی از دانشگاه) از ادامه تحصیل بازمانده اند، در صورت مراجعه تا پایان ۳۱ شهریورماه سال ۹۸ بلامانع است.

برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی که تنها پایان نامه و رساله آنها باقی مانده، برابر ضوابط و مقررات آموزشی و با رعایت قوانین نظام وظیفه تصمیم گیری می شود.

مطالب پربازدید

همچنین افرادی که رشته گرایش آنها در واحد دانشگاهی دایر نبوده و در شرایط کنونی واحد مرکز پذیرش دانشجو ندارند، مشمول این بخشنامه نمی شوند.»

شرایط ترک تحصیل برای شرکت مجدد در کنکور

ادامه تحصیل دانشجویان بازمانده دانشجویان مقطع دکتری و دانشجویان دکتری که در حال تحصیل هستند ، بدون گذراندن دانشگاه ، در آزمون سراسری قبول نمی شوند. دانش آموزان باید انصراف خود را حداکثر تا پایان مهلت ثبت نام بزرگسالان تأیید کنند.

شرایط ترک تحصیل در آزمون ورودی دوره دکتری

برای شرکت در آزمون امسال دانشجویان دکتری باید قبل از پایان دوره ثبت نام دکتری از دانشگاه محل تحصیل خود انصراف دهند.

شرایط ترک تحصیل برای دانشجویان دانشگاه های آزاد

ادامه تحصیل دانشجویان بازمانده شرایط ترک تحصیل برای شرکت مجدد در آزمون های ورودی دکتری و کارشناسی ارشد ، بنابراین پس از مراجعه به سیستم ، آنها باید فرم انصراف را پر کنند. ادامه تحصیل پس از انصراف از دانشگاه آزاد در شرایط لازم امکان پذیر است.

دانشگاه آزاد اسلامی

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا