مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار کنکور و دانشگاه

دانشکده علوم و فناوری‌های نوین دانشگاه الزهرا(س) راه اندازی شد

مطالب پربازدید

دانشکده علوم و فن آوری های نوین الزهراعلوم و فناوری‌های نوین

با همکاری جامعه و صنعت ، 141 استاد ارشد جامعه و صنعت توسط دانشگاه های سراسر کشور انتخاب شدند ، از جمله دکتر عزمی و دکتر باستانی که به عنوان دو استاد دانشگاه الزهرا درخشند.

دانشکده علوم و فناوری های نوین دانشگاه الزهرا(س) فعالیت خود را آغاز کرد.

رشته فناوری اطلاعات اولین رشته‌ این دانشکده است که با پشتیبانی دانشکده‌های فنی و مهندسی، علوم اجتماعی و ریاضی دانشگاه الزهرا(س) ایجاد شده است.

علوم و فناوری‌های نوین دانشجویان اولین دوره‌ این دانشکده در رشته‌ فناوری اطلاعات، گرایش مدیریت سیستم‌های اطلاعاتی در مهرماه آغاز به تحصیل کردند .

مطالب پربازدید

مسعود کیخا – مهناز ملنظری ، رئیس دانشگاه الزهرا ، در پاسخ به سوال خبرنگار ایسکانیوز در مورد حاشیه های ناشی از بازسازی دانشگاه گفت:

وی ادامه داد: برای مدت زمان مشخصی دانشگاه اقدامات قانونی لازم را برای بازگرداندن رشته ها انجام داد که 3 سال به طول انجامید و سرانجام تصمیماتی صادر کرد که اجرای آنها قطعی و لازم الاجرا است ، اما به دلیل حدود 50٪ رشته ها تاکنون برگردانده شده اند. “گرفته شده.

ملا نظری افزود: سرزمین های بازسازی شده توسط اشخاصی اشغال شد كه هزاران متر دورتر زندگی می كردند و از شرایط بهتری نسبت به سایر مناطق برخوردار بودند اما قسمت های جنوبی هنوز توسط اشخاص دیگر اشغال شده و ما منتظر فرصتی بهتر هستیم.

رئیس دانشگاه الزهرا (س) با اشاره به اینکه در روزهای پایانی سال فرصتی برای بحث در مورد این موضوع وجود ندارد ، قول داد در جلسات جداگانه ای با دفتر حقوقی دانشگاه و خبرنگار ایسکانیوز در مورد جزئیات این موضوعات بحث و تبادل نظر کند.

دانشگاه الزهرا

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا