مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار اقتصادی و بازرگانی

خودروسازان هر آشغالی را به خودرو نصب کنند مردم می‌خرند!

مطالب پربازدید

خودروهای بی کیفیت ایرانی

دبیر ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: شرکت های خودروساز فقط به دنبال ارزانی هستند ولو اینکه هر آشغالی را به خودرو نصب کنند.

خودروسازان

خودروسازان معاون توسعه فناوری نانو برای معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: شرکت های خودروساز فقط به دنبال قیمت ارزان هستند حتی اگر مقداری زباله در ماشین نصب کنند.

سعید سرکار،دبیر ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با انتقاد از عملکرد شرکت‌های خودروساز در کشور گفت : هیچ کجای دنیا از مردم برای محصول تولید نشده پول‌ دریافت نمی‌کنند تا دو سال بعد آن محصول را با هر قیمتی که می‌خواهند به آن‌ها عرضه کنند، همین رفتارها در جامعه باعث می‌شود تا کارخانه‌های بزرگ میلی به استفاده از تکنولوژی نداشته باشند اما بخش خصوصی اگر یک فناوری را ببینند که رقابت‌پذیری آن‌ها را ارتقاء و قیمت‌ها را کاهش می‌دهد، به سمت آن می‌روند.

مطالب پربازدید

سرکار تصریح کرد: خیلی از فناوری های داریم که تحول در خودرو ایجاد می کند، چه ضرورتی دارد خودروساز این فناوری را اجرایی کند در صورتی که چند میلیون نفر صف می کشند برای خرید ماشینی که معلوم نیست چه کیفیتی دارد، در کجای دنیا این اتفاق می افتد؟، شرکت های خودروساز فقط به دنبال ارزانی هستند ولو اینکه هر آشغالی را به خودرو نصب کنند.

به گفته سرکار، در ایران بخش‌های خصولتی به هیچ نهادی پاسخگو نیستند، چون دارای هویت دوگانه هستند و ما امروز اعلام می‌کنیم که اگر این وضعیت تغییر نکند، شرکت‌هایی که در چند سال اخیر با برنامه‌ریزی تشکیل شده‌اند، نابود شده‌اند.

وی با بیان این‌که کسی به فکر فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان نیست، تاکید کرد: نابودی شرکت‌های دانش‌بنیان به معنای بیکاری متخصصان است.

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا