مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار اقتصادی و بازرگانی

شفافیت در فضای مجازی دست اندازی به بیت المال را آشکار می کند

مطالب پربازدید

شفافیت در فضای مجازی دست اندازی به بیت المال را آشکار می کندوزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: امروز به واسطه توسعه فناوری اطلاعات خیلی ها در خانه شیشه ای زندگی می کنند و به واسطه شفافیت در فضای مجازی با توسعه فناوری اطلاعات دشمنی دارند.

محمدجواد آذری جهرمی، در جلسه شورای اداری شهرستان لارستان گفت: شفافیت در فضای مجازی دست اندازی به بیت المال را آشکار می کند و مردم می توانند بهتر از آن مطلع شوند و نظارت کنند و فریاد خودشان را به گوش دیگران برسانند.

 

ظلم به مردم بی پناه

جهرمی با اشاره به اینکه، گرانی و مشکل اشتغال در راس مطالبات مردمی است افزود: اگر اقدامات زیادی در دستگاه ها انجام شود اما این مسئله در بین مردم باقی بماند ضزیب موفقیت برای رسیدن به هدف کاهش پیدا می کند بنا براین هر پروژه ای که می خواهد انجام شود اگر به دغدغه های ذهنی مردم و رفع این دغدغه ها توجه داشته باشد آن پروژه موفق تر است.

مطالب پربازدید

در بعضی از حوزه ها به مردم ظلم می شود و عده ای مردم را بی پناه گیر می آورند و …اگر عزم مدیریتی نیز در راس هرم قاطعیت لازم را داشته باشد اما وقتی نداند در زیر مجموعه در کشور چه اتفاقاتی می افتد چگونه می شود شرایط را مدیریت کرد؟

وی با بیان اینکه اقتصاد آینده دنیا اقتصاد دیجیتال است اظهار کرد: کشاورزی به اینترنت اشیاء وابسته شده است. در استان فارس در مزارعی به صورت آزمایشی با استفاده از اینترنت اشیاء هوشمندسازی کردند که با این اقدام محصول چند برابر می شود و مصرف منابع آبی چند برابر کاهش خواهد داشت. رضایت مندی مردم در استان فارس افزایش داشته است و میزان استفاده از فناوری اطلاعات در این استان بالاتر رفته است.

وی ادامه داد: بهتر است برای رسیدن به فرمایش مقام معظم انقلاب که مسایل فرهنگی همواره دغدغه ایشان است تلاش کنیم. کشوری که فرهنگ و تفکر نداشته باشد نمی تواند گام های بزرگ بردارد.

منبع: ایرنا

 

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا