مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار اقتصادی و بازرگانی

آقازاده سه ساله ای که صاحب یک شرکت بزرگ واردات مکمل غذایی است!

مطالب پربازدید
آقازاده سه سالهآقازاده سه ساله فرزند یکی از اعضای هیئت مدیره اتحادیه واردکنندگان دارو صاحب ۹۰ درصد سهام یک شرکت واردات مکمل غذایی و دارویی بوده است.
این روزها که بسیاری از مردم با گرانی و تورم افسارگسیخته روبرو هستند و درصد قابل توجهی از مردم محتاج نان شب هستند، شنیده می شود که یک آقازاده سه ساله صاحب نود درصد یکی از بزرگترین شرکت های وارد کننده مکمل غذایی است.
این آقازاده سه ساله (فرزند یکی از اعضای هیئت مدیره اتحادیه واردکنندگان مکمل‌های غذایی، رژیمی، ویتامینی و گیاهی ایران) متولد ۱۲خرداد ۱۳۸۶ بوده و این شرکت وارد کننده دارو چند میلیون یورو ارز دولتی و نیمایی دریافت کرده است و درآمد این آقازاده ۱۲ ساله معادل درآمد چند صد پزشک متخصص ۵۰ ساله است!

 

بر اساس اطلاعات شرکتی که این آقازاده سهام دار بزرگ آن است، در سال ۸۹ و ۸ سالگی این پسر بچه ۸۰۰ هزار بسته مکمل غذایی به ارزش ۲.۷ میلیون یورو و در سال ۹۶ و ۱۰ سالگی سهام دار بزرگ آن ۵.۳ میلیون بسته مکمل به ارزش ۱۸.۱ میلیون یورو با نرخ دلار آن زمان وارد کرده و ۱۲۹ میلیارد تومان فروش مکمل غذایی داشته است.

سال گذشته و در ۱۱ سالگی این آقازاده این شرکت وارد کننده مکمل‌های غذایی، ۶۵۶ هزار یورو ارز دولتی و ۴.۲ میلیون یورو ارز نیمایی برای واردات مکمل‌ها دریافت کرده است.

قسمت جالب ماجرا این است که این پسر بچه میلیاردر دارای ۳۹ پروانه مکمل وارداتی غذا و دارو با بیش از ۲۰ میلیون مصرف کننده است و  داروهای برند  مشهور اروپایی و آسیایی را وارد می‌کند.

مطالب پربازدید

شعیبی (سخنگوی سازمان غذا و دارو) در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: ما ۱۲ هزار واحد تولیدی غذایی و ۴۰۰ واحد تولیدی مکمل و تعداد بسیاری شرکت واردکننده دارو و مکمل غذایی و گیاهی داریم و طرف حساب سازمان غذا و دارو مسئولان فنی این شرکت‌ها هستند.

مسئولان فنی شرکت‌ها و کارخانه‌های دارویی و غذایی تعهدنامه محضری به سازمان غذا و دارو می‌دهند تا پایند اصول سازمان غذا و دارو باشند و مطابق منافع ما و سلامت مردم عمل کنند و کاری با سهامداران و بحث‌های مالی نداریم.

منبع: yjc

 

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا