مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار اقتصادی و بازرگانی

ثبت نام مجدد سهام عدالت برای افراد جامانده به زودی آغاز می‌شود

مطالب پربازدید

 مشاورسازمان خصوصی سازی گفت: به‌زودی امکان ثبت‌ نام در سامانه سهام‌ عدالت برای افراد جامانده، فراهم خواهد شد.

سهام عدالتجعفر سبحانی مشاورسازمان خصوصی‌سازی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره افرادی که ازثبت‌نام سهام عدالت جامانده‌اند، اظهار کرد: در مصوبه‌ های جدید به مشمولین که شماره شبا خود را تا تاریخ اعلام شده وارد نکردند و حتی کسانی که از ثبت‌نام سهام عدالت جا مانده‌اند، امکان ثبت‌ نام در سامانه سهام‌ عدالت داده خواهد شد.

وی گفت: تاکنون نزدیک به 40 میلیون نفر شماره شبا خود را به سامانه اعلام و سود خود را دریافت کردند و حدود 7 میلیون نفر هنوز شماره شبا خود را اعلام نکرده و 200 الی 300 هزار نفر شماره شبای خود را بعد از تاریخ 6 اردیبهشت به ثبت رساندند که سودهای این افراد نیزتا پایان شهریور ماه واریز خواهدشد.

سبحانی درباره دریافت سودهای افراد متوفی به خانواده‌هایش، بیان کرد: از تاریخ 16 تیر ماه،خانواده‌های متوفی می‌توانستند به دفاتر پیشخوان دولت نسبت به ثبت‌نام تقسیم‌نامه سهام عدالت مراجعه کنند ولی متوجه شدیم دفاتر پیشخوان نسبت به ثبت نام دقت کافی را نداشته و باعث بروز مشکلات زیاد و ایجاد وقفه  در این زمینه شدند.

مطالب پربازدید

وی افزود: به منظور رسیدگی به ایرادهای ذکر شده،دفاتر پیشخوان از 10 روز گذشته کار خود را آغاز کردند و خانواده‌های متوفی می‌توانند برای دریافت سودهای متوفی خود به دفاترپیشخوان منتخب که لیست آن‌ها درسایت خصوصی‌سازی،مراجعه کنند.

مشاورسازمان خصوصی‌سازی درباره سود سهام عدالت،گفت: سود سهام برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی مطابق قانون، کامل پرداخت می‌شود وبه گروه‌هایی که سهام خود را به صورت داوطلبانه افزایش دادند،سود کامل تعلق خواهد گرفت؛ به ازای هر نفر در سال 150 هزار تومان و کسانی که سهام خود را افزایش نداده‌اند حدود 75 الی 80 هزار تومان سود دریافت می‌کنند.

وی درباره سودسهام عدالت در سال‌ 96 گفت:در حال بررسی سودهای پرداخت‌شده توسط مجامع و شرکت‌ها در سال 96 هستیم هرچند که اطمینان داریم سود پرداخت شده‌ی سهام عدالت در سال 96 بیشترازسال 95 خواهد بود.

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا