مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار اقتصادی و بازرگانی

افزایش حقوق بازنشستگان از اوایل مهر ماه ” طرح همسان سازی شاغلین “

مطالب پربازدید

رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد

طبق گفته محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه افزایش حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری از اوایل مهر ماه معادل ۹۰درصد حقوق شاغلان فعلی را دریافت خواهند کرد.

محمدباقر نوبخت در استودیوی پخش خبر 21 شبکه اول سیما اعلام کرد: طبق قانون برنامه ششم برای همسان سازی حقوق شاغلین، تکلیفی بر دولت قائل شده‌ایم، از سال 96 تا 99 هرساله مبلغی هم علاوه بر افزایشی که برای شاغلان در نظر گرفته می‌شد برای بازنشستگان لشکری و کشوری هم اضافه می‌شد، حال با توجه به این ‌که برای شاغلین در اسفند ماه سال قبل، افزایش امتیازات فصل دهم اجرا شد، فاصله ای بین حقوق بازنشستگان و شاغلین زیاد‌تر شد به همین جهت از برخی شخصیت‌های بازنشسته و با تجربه دعوت کردیم تا ما را یاری نمایند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت:

ضمن تأیید گفته‌های مجری مبنی بر این که همه بازنشستگان کشوری و لشکری از اوایل مهر ماه معادل 90 درصد حقوق شاغلان فعلی را دریافت خواهند کرد، افزود: مطابق با کارشناسی‌ انجام‌ شده، جدولی تهیه کردیم که طبق آن دریافتی ، طبقه به طبقه و گروه به گروه اعضای بازنشسته حداکثر 90 درصد شاغلین خواهد بود.

محمد باقر نوبخت در بیان میزان کف و سقف دریافت‌های بازنشستگان خاطرنشان کرد: آنچه از آغاز مهر ماه به اجرا می‌رسد، رضایت همکاران ما را در بر خواهد داشت. ضمناً با پرداخت 32 هزار میلیارد تومان از بدهی‌های دولت به سازمان تأمین اجتماعی، تأمین سرمایه همسان ‌سازی بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی هم صورت می‌گیرد.

مطالب پربازدید

افزایش حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری

او اضافه کرد: دولت موظف شد همه طرح‌های ناتمام خود اعم از طرح عمرانی و اجتماعی را به اتمام برساند، در همین راستا آقای روحانی به سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد تا مطالبات ایثارگران را ظرف ماه‌های آینده تسویه کنیم و همچنین سازمان برنامه و بودجه موظف شد نسبت به کادر درمان (پرستاران) مضاف بر مطالبات کارانه‌ها، فوق‌العاده ی ویژه‌ای هم برای کادر درمانی ستاد کرونا و همچنین بازنشستگان درمانی در نظر بگیرد.

نوبخت ادامه داد

برای بازنشستگان غیر از همسان‌سازی که از آغاز مهر عملیاتی می‌شود، برنامه‌ریزی کرده‌ایم قبل از آنکه مهر آغاز شود همه پاداش بازنشستگی در همه رده‌ها پرداخت شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: حدود مبلغ 32هزار میلیارد تومان برای همسان‌سازی بازنشستگان در نظر گرفته شده است، ضمناً در سال جاری شاهد افتتاح بسیاری از طرح‌های عمرانی ناتمام خواهیم بود که این افتتاح‌ها سبب رفاه مردم خواهد بود.

تازه ترین اطلاعات برخورد موشک به هواپیمای اوکراینی

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا