مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار حوادث

محور قم – جعفریه به دلیل نشست زمین بر اثر سیل تا اطلاع ثانوی مسدود و تا هفده فروردین با محدودیت هایی همراه است

مطالب پربازدید

ابوالفضل جمالیابوالفضل جمالی (مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم) گفت: به دلیل نشست زمین در محدوده قم-جعفریه، این محور تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وی همچنین گفت: مسافرانی که قصد عزیمت به ساوه از استان قم را دارند، باید از جاده قدیم قم-ساوه و یا اتوبان سلفچگان-ساوه تردد کنند.

در این رابطه محسن بهشتی (معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم) در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌ها نیز اظهار کرد: مسیر میدان معصومیه تا بوستان صدری به جهت جاری شدن سیلاب و ایجاد نشست در مسیر می‌بایست تا رفع کامل مشکلات موجود بسته باشد، به منظور تسهیل در رفت و آمد مسافران مسیر برگشت این محور به سمت قم به طول ۱.۵کیلومتر از بوستان قلعه صدری به سمت قم به‌صورت دو طرفه خواهد شد.

وی افزود:محور قم_ جعفریه که بر اثرسیلاب روز‌های گذشته نشست کرده بود با اعمال محدودیت‌هایی از ظهر هشتم فروردین بازگشایی و پس از ۱۷فروردین این مسیر با هماهنگی مشاورین، پیمانکار و سایر نهاد‌های مسئول ترمیم و بازسازی خواهد شد..

مطالب پربازدید

وی همچنین تاکید کرد:این محور صرفا جهت استفاده خودرو‌های سواری تعبیه شده و ورود کامیون و تریلی به محور قم جعفریه و بالعکس ممنوع است.

 

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا