مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشده

به زودی درباره جلسه استیضاح با مردم سخن خواهم گفت

مطالب پربازدید
 به زودی درباره جلسه استیضاح با مردم سخن خواهم گفت

 

ربیعی گفت: درباره جلسه روز استیضاح مطالب ناگفته زیادی از شیوه اداره مجلس گرفته تا مطالب و تهمت‌های نمایندگان موافق استیضاح وجود دارد که در فرصت مناسبی آن را در قالب نامه‌ای خطاب به مردم و کارگران اعلام خواهم کرد.

به گزارش ایلنا، علی ربیعی (وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی) روز جمعه در جلسه شورای تیتر روزنامه کار و کارگر حضور یافت.

علی ربیعی که پیش‌تر مدیر مسوول روزنامه کار و کارگر بود، با پایان دوره وزارت خود در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بار دیگر به روزنامه کار و کارگر بازگشت تا به نوعی، به خانه خود بازگشت دوباره‌ای داشته باشد.

مطالب پربازدید

گفتنی است ربیعی قصد دارد در کنار فعالیت‌های سیاسی و صنفی خود فعالیت رسانه‌ای خود را از طریق چهار روزنامه و یک خبرگزاری از سر بگیرد.

همچنین وی عصر روز استیضاح در جمع خبرنگارانی که به مناسبت روز خبرنگار در سالن تلاش جمع شده بودند، حضور یافت و با استقبال و تشویق این عده روبه‌رو شد.

ربیعی در حاشیه این جلسه گفت: درباره جلسه روز استیضاح مطالب ناگفته زیادی از شیوه اداره مجلس گرفته تا مطالب و تهمت‌های نمایندگان موافق استیضاح وجود دارد که در فرصت مناسبی آن را در قالب نامه‌ای خطاب به مردم و کارگران اعلام خواهم کرد.

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا