مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشده

حاجی دلیگانی: دولت سر مجلس و ملت و سیل زدگان کلاه گذاشت/ وزرا در تهران بودند اما گفتند خوزستانند

مطالب پربازدید

درگیری لفظی نمایندگان مجلسبنا بر اظهارات حسینعلی حاجی‌دلیگانی به فارس، دیروز شان مجلس زیر سؤال رفت و دولت کلاه بزرگی را بر سر مجلس گذاشت که البته نه بر سر مجلس بلکه این کلاه بزرگ را بر سر ملت ایران و بر سر تمام آسیب‌دیدگان از سیل اخیر در کشور گذاشت.

حاجی دلیگانی به فارس گفت: موضوع از این قرار است که دیروز بنا بود وزرای کشور، نیرو و شهرسازی در مجلس حضور پیدا کنند و با حضور این وزرا مسئله سیل اخیر و آسیب‌های آن و نقاط ضعف و قوت در خدمت‌رسانی و جبران خسارت‌ها مورد بحث و بررسی قرار گیرد اما حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور رسما نامه نوشت این وزرا در تهران نیستند و در مناطق سیل‌زده حضور دارند اما طبق بررسی‌هایی که ما انجام داده‌ایم هر سه وزیر روز گذشته در زمانی که جلسه مجلس دایر بوده در تهران به سر می‌بردند و رسما آنها دروغ گفتند.

وی همچنین اظهار کرد: به فرض اگر وزرا هم نبودند آقای رئیس‌جمهور و معاون اول که در تهران به سر می‌بردند آیا حضور در قشم و خوشگذرانی واجب‌‌تر است یا حضور سه ساعته در مجلس؟ چطور آقای رئیس‌جمهور حاضرند چند روز در قشم بمانند اما نمی‌توانستند سه ساعت در مجلس بیایند و نظرات نمایندگان را در خصوص مسائل سیل بشنوند؟ این واقعا وهن مجلس است و ما خواهان تجدید نظر در نوع اداره مجلس توسط هیأت رئیسه هستیم و خواستار جبران توهینی هستیم که در این خصوص به مجلس شده است.

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا