مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشده

حمله و توهین عجیب و غریب حسن عباسی به لاریجانی، روحانی،ظریف و مطهری

مطالب پربازدید
حسن عباسیبه نوشته انتخاب، در حالیکه رهبر معظم انقلاب اخیرا در سخنانی مهم خواستار جلوگیری از حرکات و اظهارات ضد وحدت در آستانه سالگرد انقلاب شده بودند، حسن عباسی از چهره های تندرو در سخنرانی ضمن تمجید از لغو سخنرانی علی لاریجانی در کرج، به شدت به سران کشور حمله و توهین کرد.
حسن عباسی با اشاره به لغو سخنرانی رئیس مجلس در کرج به مناسبت سالگرد انقلاب گفت: ملت رشید کرج در یک حرکت انقلابی، طوماری را امضا کرد که یکی از بانیان برجام را از سخنرانی در سالگرد انقلاب در کرج محروم کردند. از جریانات دانشجویی که پیشتاز بودند، قدردانی میکنم. از امام جمعه محترم کرج که از این موضع جوانان انقلابی حمایت کردند، تقدیر می‌کنم.

 

وی در ادامه خطاب به سران ارشد کشور اظهار داشت: اقای لاریجانی، شخص علی مطهری، حسن روحانی و ظریف، چهار روز دیگر که مسئولیت تان در کشور تمام شود، اگر پایتان را در مسجد یا جامعه بگذارید، به خاطر اینکه از بانیان برجام بوده اید، مردم به صورت شما تف می‌اندازند.
عباسی ضمن انتقاد از واکنش‌ها به خبر لغو سخنرانی لاریجانی افزود: شنیدم که برخی از نمایندگان مجلس نسبت به موضع مردم البرز بیانیه صادر کدند. شما سال دیگر در انتخابات میخواهید شرکت کنید، شما محکومید که در این مجلس شرکت کردید و سکوت کردنید و امریکا برجام را پاره کرد و اروپا با سازوکار جدید مالی ملت را مقابل پدیده‌ای به نام نفت در برابر غذا قرار داد.

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا