مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشده

رحیم پور ازغدی: نجومی بگیر‌ها را شلاق بزنید

مطالب پربازدید
حسن رحیم‌پور ازغندی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران در سخنانی به نقش و جایگاه نماز جمعه اشاره کرد و گفت: برای دفاع از حیثیت جمهوری اسلامی باید چند فاسد نجومی‌بگیر را شلاق بزنید، این روش حکومت علوی است، مدیرانی که وعده دروغ دادند، شفافیت، صداقت و مسئولیت‌پذیری نداشتند.

رحیم پور ازغندیوی همچنین گفت: نماز جمعه باید حلقه وصل دولت و ملت باشد، اینجا دادگاه حق‌الهی و حق‌الناسی است. نماز جمعه محل پاسخ به شبهات و نه تکرار مکررات است، محل شفاف‌سازی بیت‌المال است، نماز جمعه تریبون پاسخگو کردن دانشگاه‌ها و محل پاسخگو کردن حوزه‌ها و مدیریت حوزه‌های علیمه تا مراجع تقلید است، دوره کلیات و تکرار مکررات گذشته است.

نماز جمعه قبل تپنده جامعه و مغز بیدار جامعه باشد که برای مشکلات مردم دائما راه‌حل ارائه دهد، هیچ امام جمعه‌ای که حق ندارد در اقتصاد برجامی به کارگران بگوید که اینها به نماز جمعه چه ربطی دارد، اتفاقا ربط دارد.

دولت‌ها مقید نیستند که مصوبات شورای انقلاب فرهنگی را اجرا کنند، رد این جهت رؤسای دو قوه اصلا در جلسات شرکت نمی‌کنند. یک جلسه برای سند مهندسی فرهنگی تشکیل نشده است.

نمازجمعه انقلابی نمازجمعه امیرالمؤمنین است که خانمی به نام «سوده» از دیار خود می‌آید و نزد حضرت می‌رود و می‌گوید قبل از اینکه نماز را بخوانی، پاسخ مرا بده. مسئول شما در شهر ما آدم خشن و بی‌ادبی است و حق‌الناس را رعایت نمی‌کند. امیرالمؤمنین همان‌جا از برخی مسئولین توضیح می‌خواهند و وقتی که سخنان آن خانم تأیید می‌شود، همان‌جا نامه عزل آن مسئول را به آن خانم می‌دهد تا به دست او برساند؛ این می‌شود مدیریت علوی.

مطالب پربازدید

امام‌جمعه باید در کنار کارگر محرومی که قربانی اقتصاد برجامی یا قربانی خصوصی‌سازی‌های بی‌حساب و کتاب و بی‌نظارت شد بایستد. هیچ امام‌جمعه‌ای حق ندارد به کارگری که در اقتصاد برجامی بیکار شده است و خانواده‌اش به‌خاطر نظارت غلط حکومت در مسأله خصوصی‌سازی گرسنه مانده است بگوید این‌ها به نمازجمعه چه ربطی دارد بروید جاهای دیگر حرف‌تان را بزنید؛ ربط دارد آقا! عین ربط است.

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا