مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشده

ماجرای وام 120 و چند میلیاردی یک نماینده مجلس در یک روز برای اقوامش

مطالب پربازدید

ماجرای وام 120 و چند میلیاردی یک نماینده مجلس در یک روز برای اقوامشبنا به گفته نماینده مردم رباط کریم، یک نماینده که برای ورود به مجلس شورای اسلامی میلیاردی هزینه کرد، در یک روز وام 120 و چند میلیاردی برای چند نفر از اقوام خود گرفت.

حجت الاسلام حسن نوروزی گفت: وقتی به برخی از بانک ها می رفتم خیلی از مدیران بانک ها به بنده می گفتند که ما از دست فلانی و فلانی (نمایندگانی که با هزینه بالا به مجلس آمده بودند) در عذاب بودیم. این افراد باند بازی، پارتی بازی و توصیه برای پیمانکاری برخی از شرکت ها داشتند تا به افراد خاصی بدهند.

وی همچنین گفت: نماینده هایی که با پول های میلیاردی دیگران به مجلس می آیند وامدار و نماینده حامیانشان در مجلس هستند. خطاهای این افراد نابخشودنی است و شرف ملی ندارند. این افراد برای خیانت به مردم و کشور به مجلس می آیند، لذا بر روی این افراد نامی جز خائن و خیانت کار نمی توان گذاشت.

شایان ذکر است که ماجرای وام 120 و چند میلیاردی نماینده مجلس، بازتاب قابل توجهی داشته است و بنابراین، چگونگی تامین هزینه های انتخاباتی، منابع مالی داوطلبان و نحوه هزینه کرد آن (منجمله ماجرای وام 120 و چند میلیاردی) در قالب پرونده ای با عنوان “معمای پول و پارلمان” پیگیری می شود.

مطالب پربازدید

 

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا