مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشده

نمایش تجملات آقازاده ها نمک بر روی زخم ملت ایران است

مطالب پربازدید

دبیر کل اتحادیه اسلامی دانشجویانمحمدامین مهدی پور (نماینده اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان)، در دیدار صمیمانه دانشجویان با رهبر انقلاب، که عصر دیروز در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد گفت: نمایش تجملات آقازاده‌ها در فضای حقیقی و مجازی، نمکی است بر روی زخم ملت قهرمان ما.

وی همچنین در ادامه سخنانش گفت: متاسفانه باتوجه به روندهای کلی کشور، تاثیر نرخ ارز به حدی زیاد است که موجب بزرگترین هرج و مرج اقتصادی تاریخ کشور شده است؛ این که در یک دهه، میزان سقوط ارزش پول ملی ایران بیشترین میزان در جهان (پس از سوریه) باشد، اصلا متعارف و منطقی نیست.

آقا جان، در چنین شرایط اقتصادی که قشر محروم و مستضعف، با مشکلات معیشتی متعدد مواجه است، نمایش تجملات آقازاده‌ها در فضای حقیقی و مجازی، نمکی است بر روی زخم ملت قهرمان ما، در این راستا از حضرتعالی تقاضا داریم تا دستور فرمایید، دستگاه‌های مسئول با سرعت و دقت هرچه تمام‌تر نسبت به تدوین و اجرای آیین نامه قانون رسیدگی بر اموال مسئولین اقدام نمایند.

در چنین سیستم نیمه پارلمانی نیمه ریاستی ناقص، گروه‌های سیاسی صرفاً کارکرد انتخاباتی داشته و هیچ یک پاسخگوی وضعیت کشورنیستند، همین خود باعث می شود که مردم در مواقعی هم که گلایه به حقی داشته باشند، مشکلات را به پای حاکمیت بنویسند و خروجی چنین سیستمی آقازاده پروری خواهد بود.

مطالب پربازدید

پیشنهاد ما بررسی جدی و دوباره نظام پارلمانی مبتنی بر ولایت مطلقه فقیه و بازنگری قانون اساسی بر همین محور می‌باشد؛ امید است که این اصلاح ساختاری، راه را برای پیشرفت کشور و پررنگ‌تر شدن نقش جوانان در آینده آن هموارتر سازد.

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا