مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشده

پست ۱۳ آبانی قالیباف با هشدار به ۴ درصدی‌ها

مطالب پربازدید
محمدباقر قالیباف شهردار اسبق تهران با انتشار تصاویری از مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان، صفحه اینستاگرام خود را به روز‌رسانی کرد.

مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردم، از جمله دانش آموزان، دانشجویان و جمعی از مسئولان در مقابل لانه جاسوسی (سفارت پیشین آمریکا در تهران که سال 58 توسط دانشجویان خط امامی تسخیر شد) آغاز شد.

به همین مناسبت محمدباقر قالیباف شهردار اسبق تهران ضمن انتشار تصاویری از مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان، پستی را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. قالیباف تقابل میان ظالم و مظلوم را داستان همیشگی دانست و رسیدگی به داد مظلومان و مستضعفان را مستلزم ایستادگی در مقابل استکبار و استبداد خارج و داخل کشور خواند.

محمدباقر قالیباف در اینستاگرام خود نوشت:

داستان یکی است. تقابلی هست همیشگی، بین ظالم و مظلوم، بین حق و باطل، بین مستکبران و مستضعفان. حسین (ع) یزید مستکبر را تایید نکرد و تا پای جان و مال و آبرو و خانواده و یارانش ایستاد. اگر حسینی هستیم و دغدغه مظلومان و مستضعفان را داریم، اگر باور داریم که باید به داد محرومان و کسانی رسید که با زر و و زور و تزویر در ضعف نگه داشته‌شده‌اند، نمی‌توانیم به استکبار و استبداد تن بدهیم.

مطالب پربازدید

چهل سال است با بزرگترین مستکبر امروز جهان، در نبردیم. در داخل هم در تلاشیم تا در مقابل چهاردرصدی‌ها ی برخوردار از رانت بایستیم و امکان رشد بیشتر و زندگی بهتر برای مستضعفان و محرومان فراهم کنیم. استکبار خارجی و زورگویان و غارتگران داخلی، دو لبه یک قیچی هستند که هدفشان قطع ریشه ظلم‌ستیزی و بهره‌کشی از محرومان است.
مقتدایمان حسین (ع) است و با تکیه بر سنت الهی، پیروز هستیم: «ان الباطل کان زهوقا»

 

پست 13 آبانی قالیباف

منبع: yjc

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا