مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشده

افشاگری نماینده نجف آباد در باره استخدام ده ادمین کانال تلگرامی حامی دولت + واکنش کاربران

مطالب پربازدید

نماینده مردم نجف‌آباد درباره استخدام ۱۰ ادمین کانال حامی دولت در اصفهان افشاگری کرد؛ موضوعی که واکنش کاربران را به دنبال داشت.

تلگرام ابوالفضل ابوترابی نماينده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی در اظهار نظری جنجالی اعلام کرد: استاندار اصفهان يک ليست ده نفره را به تهران معرفی کرده است تا  افراد نامبرده شده در این لیست، که پیش از این ادمین کانال‌های تلگرامی حامی دولت بودند به صورت قراردادی و خارج از ضوابط قانونی و بدون حتی يک روز کار اداری، به سمت بخشداری و معاون فرمانداری منتصب شوند.

براساس ادعای این نماینده گویا پیش از این  رئيس‌جمهور به ستاد جوانانش در ضيافت شام پس از پيروزی در انتخابات وعده‌هایی داده بود، که در حال حاضر این وعده‌ها در حال تحقق است. این نماینده در ادامه صحبت‌های خود تاکید کرده که اين اتفاق خلاف قانون است.

حالا این لیست 10 نفره در قالب نامه‌ای خطاب به مهرعلیزاده، استاندار اصفهان، در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است. اسامی مندرج در این نامه تایید نشده است و تاکنون هیچ کدام از مسئولان درباره درستی این ادعا توضیحی ارائه نکردند.کاربران فضای مجازی با هشتگ #استخدام_رانتی ضمن انتقاد از این شیوه گزینش به این رویه گزینش نیروهای انسانی اعتراض کردند. در ادامه می‌توانید نمونه‌ای از اظهارنظر کاربران درباره این موضوع را ببینید.

مطالب پربازدید

 

 

 

 

 

مطالب پربازدید

 

 

 

 

جوان انقلابی

مطالب پیشنهادی فارسی کلاب

ژان وال ژان

 

 

 

 

 

 

امین اسدی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا