مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشده

تجمع دانشجویان دانشگاه امیر کبیر از نگاه ” دانشجو ” / باز هم تیر آمدنیوز به سنگ خورد

مطالب پربازدید

گروهی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر تهران روز گذشته با برگزاری تجمع، شعارهایی را در محیط دانشگاه سر دادند.

دانشجوی مصدوم حادثه تجمع دانشجویان دانشگاه امیر کبیر

مصدومان تجمع دانشجویان دانشگاه امیر کبیر

این تجمع به درگیری میان دو جبهه دانشجویان انقلابی و تعدادی از دانشجویان جبهه مخالف انقلابی‌ها انجامید. هم‌زمان با این حادثه، تصاویر دو تن از مصدومان این حادثه در فضای مجازی منتشر شد.

مطالب پربازدید

آمدنیوز تصویر دو مصدوم را به اشتراک گذاشت و آنها را از دانشجویان معترض در جبهه مخالف انقلابی‌ها معرفی کرد و بسیجیان را عامل جراحت آنها دانست.

به گزارش دانشجو، گروهی از دانشجویان این دانشگاه، به بهانه حمایت از کارگران کارخانه «هفت‌تپه» خوزستان جمع شدند جلوی سلف و شروع کردند به شعار دادن. به زمین و زمان متلک می‌انداختند و انگار نه انگار که یک سال پیش گلویشان را برای پیروزی همین آقای رئیس‌جمهور پاره کرده، ژست مخالفت گرفتند و علم طلبکاری برداشتند.

همان‌ها که به امید دلار ارزان و بازار آرام و رابطه دوستانه با جهان، مچبند سبز و بنفش بسته و «روحانی،روحانی» گویان رفتند پای صندوق رای، حالا ردای اعتراض به تن کرده و نقش حامی اقشار مستضعف را بازی می‌کردند. بازیگران ناشیِ دیروزِ امیرکبیر اما فراموش کرده‌بودند حافظه تاریخی دانشجو هرقدر هم که کوتاه‌مدت باشد، ماجراهای 96 را به این زودی‌ها فراموش نمی‌کند و نمی‌شود با چند شعار و چند خرده‌بلوا، جایگاه متهم را با وکیل‌مدافع عوض کرد.

تجمع دیروز، چند مضروب و مصدوم به جا گذاشته. یک دانشجوی بسیجی از ناحیه گردن آسیب دیده و یکی از دختران فعال این تشکل‌ هم از ناحیه سر مضروب شده.اما این تجمع، یک بازنده بزرگ هم داشت. همان جریانی که یکی دو سال است در برخی دانشگاه‌های مهم کشور نطفه بسته و داشت کم‌کم رشد می‌کرد. جریانی از عدالت‌باز ها که می‌خواستند مطالبه «عدالت» را از چنگ جریانات اصیل دانشجویی در بیاورند.

 

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا