مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشده

خدا رحم کرد که رییس‌جمهور نشدم/ مالیات را باید از یقه سفیدها گرفت/ هنوز پیگیر تخلفات انتخاباتی سال ۹۶ هستم

مطالب پربازدید

تولیت آستان قدس رضوی گفت:با کنوانسیون‌هایی که پیش روی ملت می‌گذارند می‌خواهند خودتحریمی برای خود ایجاد کنیم. یقین داریم که با صبوری و هوشیاری جامعه مردم ما در برابر این توطئه جدید پیروز می‌شوند.

سید ابراهیم رئیسی

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه شهید بهشتی در جمع دانشجویان حضور به هم رساند. گزیده سخنان وی در این جمع از این قرار است:

رییسی در ابتدای صحبت‌های خود ضمن تجلیل از روز دانشجو و تبریک به دانشجویان گفت: به این دلیل که همسر بنده جزو هیات علمی این دانشگاه است، بنده نیز با این دانشگاه آشنا هستم. روز شانزدهم آذرماه یادآور ایستادگی و شجاعت و شهامت دانشجویان است. جنبش دانشجویی شصت و پنج سال قبل با بصریتی که دانشجویان داشتند به وقوع پیوست، دانشجویانی بودند که جامعه را رصد کرده و ایفای نقش در جامعه داشتند. جنبش دانشجویی همواره با حضور به موقع همراه بوده است.

مطالب پربازدید

جنبش دانشجویی اگر ببیند که جایی در جامعه عدالت نقض شده باید وظیفه خود را انجام دهد. ما دانشجوی سیاسی را دانشجویی می‌دانیم که جامعه و نیاز جامعه را خوب بشناسد و حاضر باشد که وظیفه خود را به خوبی انجام دهد.

با کنوانسیون‌هایی که دشمنان پیش روی ملت می‌گذارند می‌خواهند خودتحریمی برای خود ایجاد کنیم. یقین داریم که با صبوری و هوشیاری جامعه مردم ما در برابر این توطئه جدید پیروز می‌شوند. امروز وظیفه همه مسئولان و لایه‌های کشور است که باید به داشته‌های خود اعتماد کنیم و باید به نیروی انسانی متراکم و به جوانان اعتماد کنیم و بدانیم راهکار برون رفت از این مشکلات اعتماد به نفس و اعتماد به خداست. به قول رهبری جوانان امروز راه حل مشکل هستند نه مشکل.

خدا رحم کرد که ما رییس‌جمهور نشدیم که دلار بشود پنج هزار تومان. نقدینگی اگر در خدمت تولید قرار نگیرد سیل بنیان‌کن می‌شود. مدیریت بر منابع بسیار مهم است. ما این دوسال هم مالیات ارزش افزوده می‌دهیم هم مالیات خرجی می‌دهیم حداقل آنهایی که فرار مالیاتی دارند، جلویشان را بگیرند. مالیات را باید از یقه سفیدها گرفت. اگر کسانی که مالیات نمی‌دهند ازشان مالیات گرفته شود جلو این دلال بازی‌ها گرفته می‌شود.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: ما در آستان قدس یک سند بالا دستی داریم که سه محور دارد؛ یکی زیارت دوم نیازمندان و سوم مساله فرهنگی است. در ارتباط با کار اقتصادی هم، بعضی رویکردها را ما در استان تغییر دادیم. کار اقتصادی در پاساژسازی هم امکان دارد باشد که ما آن را متوقف کردیم. ما سرمایه آستان قدس را بر توجه به زوار و محرومان می‌دانیم. ما سال اول از مجموعه تجاری بیرون آمدیم و زائرسرا با ظرفیت بیست هزار نفر ایجاد کردیم. آیا در شان امام رضا است که مردم یا زائران در کمپ یا چادر باشند.

در مساله فرهنگی ما باغاتی در مشهد داشتیم، گفتیم حضور جوانان فقط در حرم نباید باشد ما این باغ را تبدیل کردیم به اردوگاه فرهنگی که پنجاه هزار نفر در آن مشغول شدند و در غرب مشهد صد و ده هزار هکتار برای کار فرهنگی اختصاص دادیم. ما می‌توانستیم ساختمان‌سازی هم کنیم که بلد هم هستیم. اما باغات و اردوگاه‌های بانوان ایجاد کردیم.

مطالب پربازدید

در روز شانزده آذر اولین مجتمع دانشجویی را در مشهد افتتاح کردیم. کار ما این است که ما در تهران باغی در غرب داریم که پنج هکتار است که مجوز هم برای پنجاه طبقه دادند و من جلوی قطع درختان چندین ساله را گرفتم که آن را به اردوگاه فرهنگی تبدیل کنیم.

وی درباره قانون منع، به کارگیری بازنشستگان گفت: یک سخن در این است که آیا، آستان مشمول این قانون است؟ این بحث که ما مشمول هستیم یا نه یک بحث است اما من این قانون را مفید می دانم. ما دویست و شصت نفر از کارمندان آستان را مرخص کردیم و چند نفر هستند که مشغول هستند که ما در همه سطوح آن قانون را اجرایی خواهیم کرد.

مطالب پربازدید
منبع
ایلنا
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا