مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشده

دولت نه تنها سخنگو ندارد بلکه سعی هم نمی کند با مردم سخن بگوید

مطالب پربازدید

عضو شورای مرکزی انجمن روزنامه‌نگاران زن ایرانزهرا نژادبهرام (عضو شورای مرکزی انجمن روزنامه‌نگاران زن ایران) در گفت‌و‌گویی با خبرنگار سیاسی ایلنا،‌ در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا در مورد مهمترین چالش سال ۹۸ (مشکلات معیشتی مردم) گفت:‌ مردم باید خود را برای جنگ اقتصادی آماده کنند،‌ چرا که چاره‌ای جز این نداریم. در گذشته اگر جنگ‌ها با ابزارهایی همچون توپ،‌ تانک و گلوله قابل مشاهده بود یا در جنگ‌های مدرن‌تر سلاح‌های نامرئی به کشتار شهروندان مباردت می‌کردند؛ امروز اما جنگ اقتصادی در تلاش است نفس کشورها را بگیرد.

اتفاقی که در ونزوئلا رخ داد، بیانگر این است که در جنگ‌های اقتصادی فارغ از اینکه طرف حساب چه کسی است و چه وزنی دارد و فارغ از اینکه چه تفکر و اندیشه‌ای داشته باشد؛ اگر نظراتش با تمایلات برخی کشورها سازگاری نداشته باشد، مورد هجمه قرار می‌گیرد.

وی همچنین در رابطه با پاسخگویی به مطالبات مردم در این شرایط سخت اقتصادی گفت: بنده در این زمینه نقد جدی دارم. دولت نه تنها سخنگو ندارد بلکه سعی هم نمی‌کند از طریق یکی از اعضای کابینه با مردم سخن بگوید و ارتباط داشته باشد. گویا دولت نمی‌خواهد با مردم صحبت کند. ممکن است رییس دفتر ایشان در مواردی صحبت کنند اما به واقع وقتی سخنگو ندارید یعنی نمی‌خواهید با مردم ارتباط داشته باشد.

این مساله هم دو معنا دارد؛ یا می‌ترسید با مردم صحبت کنید و حقایق را بگویید و یا چیزی برای گفتن ندارید. بنده بعید می‌دانم دولت حرفی برای گفتن نداشته باشد و اگر تنها می‌ترسد حقایق را بگوید؛ باید بداند آن افرادی که ایشان را به عنوان رییس‌جمهور انتخاب کردند آن قدر هوشمندی دارند که بتوانند حرف‌های واقعی را بشنوند. بنابراین باید باب گفت‌و‌گو با مردم گشوده شود و دولت در معرض افکار عمومی قرار بگیرد.

مطالب پربازدید

منبع: ایلنا

 

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا