مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشده

رئیس قوه قضائیه: موظف هستیم به مشکلات و مطالبات بحق مردم رسیدگی کنیم

مطالب پربازدید

قوه قضائیهرئیس قوه قضائیه گفت: مجریان قوه قضائیه باید عدالت را اجرا و اجازه دور زدن قانون را به هیچکس ندهند.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در نشست شورای اداری استان البرز گفت: مجریان قضا باید عدالت را اجرا و برای افزایش امنیست در کشور تلاش کنند و اجازه دور زدن قانون را به متخلفان ندهند.

رئیسی همچنین گفت: مردم مطالبات بحقی دارند و همه ما مسئولان و مدیران در همه سطوح موظف هستیم به امور مردم رسیدگی کنیم. مدیران باید در اجرای قانون برای رسیدگی به مشکلات مردم با زد و بند و کارهای غیر قانونی و رشوه برخورد کنند. در بخش صنعت، کشاورزی، علم و فناوری و کارهای دانش بنیان قدم های بزرگی برداشته شده است و با گذشت این سال ها نباید با این پیشرفتی که در همه زمینه ها حاصل شده، شاهد گله مندی مردم از بی عدالتی ها و کم کاری در رسیدگی ها باشیم.

وی در بخشی از سخنانش نیز گفت: مردم باید احساس کنند عدالت در حال اجراست و احساس کنند که فساد و روبط ناسالم در نظام اداری پایین آمده و در برحورد با مفاسد، پارتی و روبط نقشی ندارد. با افراد متخلف باید برخورد شود و در بخش کشاورزی و مزروعی نباید تغییر کاربری اراضی انجام شود، همچنین وضعیت چاه های غیر مجاز نیز باید از طریق وزارت نیرو ساماندهی و مشخص شود، چرا که اینها منابع ملی و ذخایر کشور هستند.

مطالب پربازدید

رئیس قوه قضائیه در مورد مسائل بانکی نیز گفت: دادن تسهیلات به تولیدکننده نه به دلالان باید اولویت کار بانک ها باشد و اصلاح نظام بانکی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است که باید به آن توجه شود و قانون بهبود فضای کسب کار باید اجرا شود. سازمان های درون دستگاهی باید به حوزه تخلفات رسیدگی کنند و حراست ها نیز چشم مدیران باشند و اگر جایی تخلفی می بینند گزارش دهند.

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا