مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشده

هر بحث کارشناسی را به سطح خیابان‌ها نیاوریم/ مردم را به جان هم نیندازیم/ پرداخت مرحله دوم سود سهام عدالت در هفته اول آذر

مطالب پربازدید

رئیس جمهوررئیس‌جمهور در جلسه امروز هیات دولت اعلام کرد: مرحله دوم سود سهام عدالت به مقدار هر نفر ۱۷۵ هزار تومان در هفته اول آذرماه پرداخت می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جلسه امروز هیات دولت با گرامیداشت سالروز میلاد باسعادت پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) اظهار کرد: پیامبر فخر همه انسان‌ها در طول تاریخ و به ویژه فخر مسلمانان جهان است. حضرت رسول اکرم پیامبری است که از روز ولادتش تا امروز همواره زندگی و سیره اش و پیام و ارزش های متعالی که برای جامعه آورد، خیر و برکت و رحمت بود.

وی افزود: ما جامعه ای انقلابی هستیم و در کشور بزرگی مثل ایران در کنار هم هستیم چرا باید بین ما اختلاف باشد و با صدای بلند و لحن توهین آمیز با هم حرف بزنیم.

چرا باید کلمات درشت را نثار هم کنیم ، اختلاف نظر در کار کارشناسی اشکالی ندارد آن را واگذار کنیم به کارشناسان که در سطح کارشناسی بحث کنند و هر بحث حقوقی ، دینی ، عرفانی، اجتماعی و اقتصادی را که باید کارشناسان بحث کنند در سطح خیابان ها نیاوریم و نادرست مطرح نکنیم و مردم را به جان هم نیندازیم؛ مسایل خیلی روشن است چرا ما سر مسایل روشن با هم می جنگیم .

مطالب پربازدید

روحانی اعلام کرد: مرحله دوم سود سهام عدالت به مقدار هر نفر ۱۷۵ هزار تومان در هفته اول آذرماه پرداخت می‌شود

این مبلغ به بیش از ۵ میلیون نفر پرداخت خواهد شد.

منبع: ایلنا

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا