مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشده

کمک «من‌وتو» به کمیته امداد/ وقتی ضد انقلاب گل به خودی می‌زند!

مطالب پربازدید

درحالی که رسانه‌های ضدانقلاب تلاش کردند با حمله به کمیته امداد، مردم را به این نهاد انقلابی بی‌اعتماد کنند،آمارها از رشد کمک‌های مردمی در این زمینه پس از حملات شبکه های معاند خبر می دهد

من و تو

همین ماه رمضان امسال بود که رسانه‌های ضدانقلاب از جمله من‌و‌تو با انتشار تصاویری مدعی شدند که کمیته امداد امام خمینی(ره) با پول مردم ایران به مردم غزه افطاری می‌دهد.

 

مطالب پربازدید

 

هرچند که در همان زمان مسئولان کمیته امداد به طور شفاف اعلام کردند که ریالی از کمک‌های مردمی داخل ایران برای خارج از کشور مصرف نمی‌شود و فقط صندوق‌هایی که روی آن‌ها نوشته شده باشد کمک برای خارج از کشور در آن کشور خرج می‌شود اما رسانه‌هایی مانند آمدنیوز و من و تو دست بردار این کارزار نبودند.

آن‌ها همچنین شایعه فتوای حرمت به کمیته امداد امام خمینی(ره) را مطرح کردند که همان زمان یکی از نمایندگان دفتر آیت‌الله سیستانی، مرجع تقلید شیعیان این پیام را تکذیب و جعلی خواند.

آیت الله علی سیستانی

 

مطالب پربازدید

 

آنها همچنین در همین راستا کمپین «نه به کمیته امداد» را هم در فضای مجازی به راه انداختند تا به این نحو از کمک کردن مردم به کمیته امداد امام خمینی(ره) بکاهند.

 

 

با این که امسال کشورمان نابسامانی شدیدی را تجربه کرد اما آمارهای کمیته امداد امام خمینی(ره) نشان از افزایش کمک‌های مردمی به این سازمان حکایت دارد

مطالب پیشنهادی فارسی کلاب

منبع:فارس

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا