مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشده

|حملات سایبری ایران| افزایش یافته است-

مطالب پربازدید

حملات سایبری ایران افزایش یافته است

یک نهاد دولتی آلمان اعلام می‌کند که توانایی حملات سایبری ایران به موازات روسیه و چین افزایش یافته و احتمال بسیار دارد که این افزایش قابلیت همچنان ادامه یابد.

آژانس اطلاعات آلمان در گزارش سالانه خود اعلام کرد توانایی‌ ایران حملات سایبری خود را افزایش داده ، به شکلی که برای شرکت‌‌ها و موسسات تحقیقاتی آلمان خطرناک است.

حملات سایبری ایران

به  گزارش  عصر  ایران  به  نقل از یورو نیوز ؛ این نهاد دولتی آلمان اعلام می‌کند که توانایی حملات سایبری ایران به موازات روسیه و چین افزایش یافته و احتمال بسیار دارد که این افزایش قابلیت همچنان ادامه یابد.

 

مطالب پربازدید

گزارشی که روز سه‌شنبه از سوی وزیر کشور آلمان و آژانس اطلاعاتی این کشور «ب.اف.فا» منتشر شد به حملات سایبری پیوسته و رو به رشدی اشاره می‌کند که از سال ۲۰۱۴ میلادی آغاز شده و خاستگاه احتمالی‌اش ایران است. در این گزارش آمده است که در سال ۲۰۱۷ بسیاری از این حملات متوجه اهداف آلمانی بوده‌اند.

 

دن کوتز، مدیر اطلاعات ملی ایالات متحده آمریکا نیز هفته گذشته هشدار داده بود که زیرساخت‌های دیجیتالی این کشور در معرض خطر حملات سایبری ایران، چین و روسیه است.

 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فرانس پرس، بیمارستان‌های فرانسه که این روزها درگیر درمان بیماران کرونایی هستند، در جبهه‌ای دیگر هدف تهدیدات سایبری هم قرار گرفته و فعالیت تعدادی از آنها مختل شده است.

مطالب پربازدید

سه بیمارستان در نزدیکی شهر لیون این هفته طعمه هکرهایی شده‌اند که با استفاده از باج‌افزار فعالیت آنها را فلج کرده‌اند.

در حمله باج‌افزاری، هکرها سامانه‌های رایانه‌ای را قفل کرده و در ازای باز کردن آنها پول طلب می‌کنند.

گروه بیمارستانی شهر «ویلفرانش سورسون» در شمال لیون از جمله بیمارستان‌های قربانی این حملات سایبری بوده است.

هفته گذشته نیز بیمارستان شهر داکس واقع در جنوب غربی فرانسه با حمله مشابهی روبرو شد، به طوری که تا روز دوشنبه اوضاع آن به حالت عادی برنگشت.

«اریک اشمیتلن» یک کارشناس امنیت در فضای مجازی می‌گوید: بیماری همه گیر کووید ۱۹ بیمارستان‌ها را به هدف اصلی مجرمان آنلاین فرصت‌طلب تبدیل کرده است

مطالب پیشنهادی فارسی کلاب

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا