مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشده

پیشگویی امام جمعه بیرجند از روی تقویم سالانه مصباح زاده

مطالب پربازدید

پیشگویی امام جمعه بیرجندبه گزارش همشهری آنلاین و به نقل از اعتماد، نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی در مراسم دیدار با بسیجیان بیرجند به تجزیه و تحلیل رویدادهای اخیر ایران پرداخت و پیشگویی هایی را نیز در مورد رویدادهایی که ممکن است در آینده ایران اتفاق بیفتد انجام داد.

آبان ماه ساده ای نبود، با افزایش قیمت بنزین بدون اطلاع قبلی و زمینه سازی در جامعه، به یکباره بامداد بیست و چهارم برج، شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی خبر از افزایش 3 برابری قیمت بنزین آزاد و اختصاص 60 لیتر بنرین هزار و پانصد تومانی به مالکان خودروهای شخصی داد.

خبری که بازخوردهای بسیاری داشت ولی در نهایت شهرها شهرستان های مختلف ایران را به صحنه اعتراض و اغتشاش تبدیل کرد. اعتراضی که تعداد کشته شدگان ناشی از آن، بنا بر آنچه در سرمقاله دیروز روزنامه جوان ادعا شده، بیش از حوادث انتخابات 88 بوده و همین طور بیش از حوادث دی ماه 96، کشته هایی که اگر اظهارات علی شمخانی، دبیر شورای امنیت ملی ملاک قرار گیرد، حداقل در استان تهران 85 درصدشان برای اعتراض در کوچه و خیابان حضور نداشتند ولی در هر حال جان خود را از دست داده اند.

پیشگویی امام جمعه بیرجند

سید علیرضا عابدی (امام جمعه بیرجند) با استناد به کتاب تقویم سالانه مصباح زاده می گوید: “کتاب برای دی ماه خذلان دشمنان و بهت منافقان را پیش بینی کرده است”. او همچنین از روزگار ایران حدود یک ماه بعد از نخستین ماه زمستان می گوید. او بهمن ماه را در ایران ماه پرده دری توصیف کرده و اظهار می کند که “بهمن ماه، ماه کشف استار (پشت پرده) است”.

مطالب پربازدید

او همچنین بر اساس این کتاب پیش بینی می کند که “کشف توطئه کفار و استار و عزل برخی از اربابان مناسب اتفاق می افتد، یعنی کسانی که دارای مقام و منصبی هستند در بهمن ماه بعد از آنکه پشت پرده ها ظاهر می شود، تاریخ مصرفشان تمام شد “.

پیشگویی امام جمعه بیرجند واکنش هایی را نیز در پی داشته هرچند که برخی برداشتها این موضوع را در ذهن متبادر می کند که منظور از ارباب مناسب، شاید روحانی باشد. محمد تقی فاضل میبدی یزدی (عضو مجمع مدرسین حوزه علمیه قم) می گوید: نمی توان به این کتاب استناد کرد و بیشتر در خانواده های سنتی کاربرد دارد.

 

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا