مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار علمی و آموزشی

مسابقه ملی طرح کسب و کار در دانشگاه علمی کاربردی قم برگزار می شود

مطالب پربازدید

مسابقه ملی طرح کسب و کار در دانشگاه علمی کاربردی قم برگزار می شودمعاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: نخستین مسابقه ملی طرح کسب و کار در دانشگاه علمی کاربردی قم برگزار می شود.

دکتر بروجردی علوی گفت: این رویداد علمی یکی از برنامه های کاربردی با محوریت کارآفرینی است که با عنایت یه اهداف، سیاست ها و رسالت های تاسیس این دانشگاه و حرکت در جهت تبدیل آن به برترین دانشگاه نسل سوم و مهارتی کشور، بناست در سالی که به نام سال رونق تولید مزین شده است، با همراهی، همفکری و مشارکت اعضای خانواده بزرگ علمی کاربردی و سایر محققان، اندیشمندان و خبرگان عرصه کسب و کار و کارآفرینی، نخستین مسابقه ملی طرح کسب و کار در محورهای مختلف در استان قم برگزار شود.

محورهای مسابقه

وی ضمن دعوت از دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی برای ارائه طرح های خود و هر چه بهتر برگزار شدن این رخداد بزرگ علمی، افزود: این مسابقه در شش محور کسب و کارهای دانش بنیان، کسب و کارهای صنایع خلاق و نوآور، کسب و کارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات، کسب و کارهای اجتماعی، کسب و کارهای خانگی، روستایی و عشایری و کسب و کارهای ویژه صنایع غیر فعال و ورشکسته برگزار خواهد شد.

بروجردی همچنین گفت: از طرح های پذیرفته شده در هر محور، تقدیر و جوایز نفیسی اعطا خواهد شد و برگزیدگان علاوه بر دریافت جوایز به مراکز رشد و نوآوری، صندوق های سرمایه گذاری و همچنین صنایع متقاضی، جهت پیاده سازی طرح خود معرفی می شوند.

مطالب پربازدید

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، وی از تمامی صنایع، دستگاه ها، نهادها و متولیان موضوع اشتغال دعوت کرد که از این رویداد علمی حمایت کنند، و از تمامی واحدهای استانی، و مراکز آموزش علمی کاربردی درخواست کرد که اطلاع رسانی شایسته ای در این خصوص به عمل آورند. امید است دانشجویان بزرگوار و عزیز با شرکت در این رویداد بزرگ علمی افتخارآفرین باشند.

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا