مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار علمی و آموزشی

تجلیل از برترین های جشنواره کتابخوانی رضوی

مطالب پربازدید

در آئین پایانی هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از 39 برگزیده تجلیل و تقدیر شد.

جشنواره کتابخوانی رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ در این جشنواره ابتدا حجه الاسلام دانشی مدیر کل نهاد کتابخانه های عمومی  استان ضمن تبریک عید فرخنده ولادت امام هادی(ع)، دهه ولایت و هفته دولت و نیز گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، آنها رو اسوه اخلاقی و رفتاری جامعه دانست و افزود: این روزها بهترین فرصت برای بازنگری رفتار خویش است و با تاسی از بزرگان می شود راه درست را انتخاب و قدم در مسیر آنها گذاشت.

دانشی افزود: امسال در جشنواره کتابخوانی رضوی در استان مرکزی بیش از 14 هزار نفر ثبت نام و شرکت کردند که از از این بین 39 نفر برتر در بخش های کودک، نوجوانان و بزرگسال و در حوزه های فیلم، عکس، نقاشی و مکتوب مورد تقدیر قرار خواهندگرفت.

مطالب پربازدید

دبیر ستاد اجرایی جشنواره کتابخوانی رضوی هم که میهمان کشوری این مراسم بود از برگزاری سومین جشنواره با حضور بیش از 800 هزار نفر شرکت کننده از کشور خبر داد و افزود: این جشنواره رخداد بزرگ فرهنگی است که هر سال بهتر از گذشته برگزار می شود.

دکتر جانعلی پور افزود: 238 هزار نفر در دوره اول، 640 هزار نفر در دوره دوم و امسال هم 858 هزار نفر شرکت کننده داشتیم که در چند روز آینده از 2053 تقدیر خواهد شد.

وی گفت: در این جشنواره از 700 عنوان کتاب هفت کتاب که 2 عنوان در حوزه کودک و 5 عنوان هم در حوزه نوجوانان و بزرگسالان بود انتخاب که 500 سوال که عمدتا از سیره امام رضا، حضرت معصومه و شاه چراغ علیه السلام طراحی شد.

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا