مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار علمی و آموزشی

ثبت نام دوره تربیت مربی قرآن مهد کودک و پیش دبستانی

مطالب پربازدید

ثبت نام دوره تربیت مربی قرآن مهد کودک و پیش دبستانیمدیر کل روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر گفت: ثبت نام دوره تربیت مربی قرآن مهدکودک و پیش دبستانی در شهر تهران آغاز شده و تا 15 دی ماه 98 ادامه دارد.

محمد صادق محسنی کبیر گفت: این دوره جامع ترین دوره تربیت مربی قرآن مهد کودک و پیش دبستانی است و متقاضیان ثبت نام دوره تربیت مربی قرآن می توانند تا 15 دی ماه 98 با شماره 02166978001 تماس گرفته و یا اینکه عدد 3 را به سامانه پیامکی 10000100100 ارسال کنند.

محسنی همچنین اظهار کرد: این دوره با هدف تربیت متخصصان قرآنی و در سه بخش علوم قرآنی، خلاقیت و روانشناسی طی 78 ساعت اموزش تئوری و 100 ساعت کارورزی برگزار خواهد شد. این دوره برای نخستین بار در کشور به همت سازمان دارالقرآن خانه کارگر طراحی و اجرا شده و ظرفیت آن 500 نفر است که داوطلبان این دوره ابتدا باید در یک جلسه کلاس پیش نیاز شرکت کنند.

شرکت کنندگان در این دوره ها توانایی تدریس حفظ 5 تا 6 سوره از قرآن کریم و آیات و احادیث کاربردی، حروف الفبا و روخوانی قرآن کریم را به کودکان آموزش می بینند که این آموزش ها به روش های مختلف اعم از بازی، سرگرمی، نقاشی، کاردستی و … است.

مطالب پربازدید

 

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا