مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار علمی و آموزشی

رویت یک سفینه مکعبی شکل عجیب در نزدیکی خورشید! +فیلم

مطالب پربازدید

رفت و برگشت یوفوی مکعبی شکل مرموز به خورشید با نظریه پردازی های عجیبی همراه شده است.

رویت یک یوفوی مکعبی شکل عجیب در نزدیکی خورشید! + فیلمبر اساس ادعایی که به تازگی توسط یکی از نظریه پردازان مشهور توطئه و کارشناس معروف یوفو مطرح شده است ناسا بصورت تصادفی لحظه عبور یک سفینه مکعبی شکل را در نزدیکی خورشید ثبت کرده است. بنا بر این ادعا که توسط “اسکات.سی . وارینگ” مطرح شده است در این تصاویر یک سفینه مکعبی شکل متعلق به فرازمینی ها که در حال ورود و خروج از حلقه دور خورشید است دیده می شود.

اسکات در تاریخ 2 اکتبر از رویت این سفینه مکعبی شکل فرازمینی ها در نزدیکی خورشید خبر داده بود. او این شی را در عکسی که از خورشید توسط رصدخانه خورشیدی و هورسپهری ( سوهو SOHO) تهیه شده بود پیدا کرد.

بنا به اعتقاد اسکات این شی مرموز که اندازه زمین بود نمونه ای از تکنولوژی پیشرفته فرازمینی ها می تواند باشد. در ویدئویی که اسکات برای توضیح این شی مرموز تهیه کرده و منتشر شده است پس از زوم بسیار زیاد روی عکس در حالی که یک نور درخشان زرد یا سفید رنگ این شی را احاطه کرده در دنباله دراز آن دود یا گاز قابل مشاهده است.

مطالب پربازدید

بنا به گفته اسکات این یوفو که حدود دو هفته پیش در نزدیکی خورشید رویت شده بود بار دیگر و طی این هفته دوباره در نزدیکی خورشید در حال پرسه زدن بود.

آقای اسکات در این باره گفت : ” آیا می توانید این یوفو را ببینید؟ این یوفو در حال حمل چیزی از خورشید است. این یوفو بسیار بزرگ است و اندازه آن تقریبا برابر با زمین است. از آنجا که بسیار سریع حرکت می کرد به جز یک عکس در هیچ عکس دیگری از عکس های گرفته شده توسط سوهو دیده نمی شود. این شی مکعبی شکل بود و از این جهت بسیار منحصر به فرد و در نوع خود عالی است. ”

اما انتشار این عکس در شبکه های اجتماعی و یوتیوب با واکنش بسیاری همراه بود. “توماس ماندت” که این ویدئو را در کانال یوتیوب اسکات مشاهده کرده بود این شکارچی یوفو را بخاطر این کشف فوق العاده اش ستود.

گفتنی است؛ این عکس و حواشی مربوط به آن در حالی خبرساز می شود که بنا به اعلام موسسه فناوری کالیفرنیا (Caltech) دمای سطح خورشید حدود 5600 سانتی گراد ( 10000 فارنهایت ) است. این در حالی است که در بخش های عمیق تر هسته خورشید دما به 15 میلیون سانتی گراد ( 27 میلیون فارنهایت) می رسد.

 

مطالب پربازدید

دانلود ویدیو

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا