مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار علمی و آموزشی

«سامانه یادگیری الکترونیکی علوم پزشکی» برنده جایزه ملی یونسکو شد

مطالب پربازدید

یادگیری الکترونیکیبه نقل از وزارت بهداشت، پیشنهاد تأسیس کرسی آموزش و یادگیری الکترونیکی در سال ۱۳۹۵ به سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو) ارائه و مجوز فعالیت این کرسی توسط یونسکو صادر شد.

این کرسی در تاریخ ۲۳ دی ماه ۹۶ به طور رسمی با مأموریت ­اصلی ترویج یادگیری الکترونیکی در کشور و انتقال تجربیات موفق در حوزه‌های مختلف سیستم یادگیری الکترونیکی ایجاد شد.

این کرسی با برگزاری مراسم اعطای جایزه یادگیری الکترونیکی ضمن فرهنگ سازی و ظرفیت سازی، امکان تبادل تجربیات موفق میان افراد و مؤسسات فعال را فراهم کرده است.

اهداف جایزه یادگیری الکترونیکی که به صورت سالانه توسط کرسی آموزش و یادگیری الکترونیکی یونسکو در ایران به برگزیدگان این حوزه اهدا می‌شود عبارتند از: «فرهنگ­سازی در زمینه آموزش و یادگیری الکترونیکی»، «شناسایی و تشویق افراد و سازمان‌های مؤثر در توسعه و ارتقای جایگاه یادگیری الکترونیکی» و «معرفی برگزیدگان حوزه یادگیری الکترونیکی به جامعه».

مطالب پربازدید

یکی از محور‌های این جایزه، جایزه دستاورد تأثیرگذار است که به محصولات، خدمات، فرایند‌ها و مدل‌های کسب و کاری که تأثیرات چشمگیری بر یادگیری الکترونیکی در کشور داشته­ اند، اعطا می‌شود.

به همین منظور سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی نوید دانشگاه علوم پزشکی مجازی در اولین سال اعطا، برنده این جایزه شد.

 

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا