مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار جامعه

اطلاعیه جدید شرکت ملی فراورده های نفتی برای ثبت نام کارت سوخت المثنی

مطالب پربازدید

علاوه بر راه های قبلی اعلام شده برای صدور کارت سوخت المثنی، امکان ثبت‌ نام از طریق تمامی گوشی های تلفن همراه با استفاده از شماره گیری کد دستوری #4* (ستاره 4 مربع) نیز فراهم شده است.

کارت سوختشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران طی اطلاعیه ای اعلام کرد: جهت رفاه حال هموطنان عزیز و تسریع در ثبت‌نام مالکان خودرو و موتورسیکلت برای صدور کارت سوخت المثنی، امکان ثبت‌ نام از طریق تمامی گوشی های تلفن همراه (اعم از هوشمند و معمولی) با استفاده از شماره گیری کد دستوری #4* (ستاره 4 مربع) نیز فراهم شده است.

مالکان خودرو و موتورسیکلت برای استفاده از این سرویس ثبت‌نام می‌توانند برابر برنامه زمان‌بندی بر اساس آخرین رقم شماره تلفن همراه مالکان از فردا صبح (7 آذر ماه 1397) تا پایان مهلت ثبت نام (97/9/24)، با شماره گیری این کد دستوری و ثبت اطلاعات مورد نیاز، نسبت به ثبت نام درخواست کارت سوخت المثنی اقدام نمایند.

ضمنا به گفته زیبا اسماعیلی، سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی درباره نحوه بازیابی رمز کارت سوخت: درحال حاضر افرادی که کارت سوخت دارند اما رمز آن را فراموش کرده‌اند، نباید اقدامی انجام دهند. قرار است رمز همه کارت‌ها بازیابی شود و از زمانی که استفاده از کارت سوخت الزامی شد، وقتی مالک خودرو برای نخستین بار برای سوخت‌گیری به جایگاه مراجعه و کارت خود را وارد نازل کند، پیامی مبنی بر انتخاب رمز روی صفحه نقش می‌بندد و مالک آن موقع می‌تواند رمز خود را انتخاب کند.

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا