مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار جامعه

تعهدات بیمه تکمیلی بازنشستگان از اول شهریور 98 افزایش می یابد

مطالب پربازدید

تعهدات بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری از اول شهریور 98 دو برابر می شودمدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش سقف تعهدات بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری از اول شهریور 98 خبر داد و گفت: در مواردی از هزینه های بستری، جراحی و پاراکلینیکی دوبرابر می شود.

میعاد صالحی در ارتباط زنده تلویزیونی که با شبکه خبر 21 شبکه اول سیما داشت در مورد تعهدات بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری گفت: از اول شهریورماه امسال در حوزه بستری فوق تخصصی و بیماری های صعب العلاج یا جراحی و پیوند کبد و کلیه و همچنین جراحی قلب و عروق از سقف تعهدات 20میلیون تومان با 100 درصد افزایش به 40 میلیون تومان افزایش خواهیم داشت.

در حوزه خدمات تشخیصی و درمانی سرپایی مثل سی تی اسکن، سونوگرافی و ام آر آی از 750 هزار تومان به یک و نیم میلیون تومان افزایش تعهدات را در نظر گرفته ایم. خدمات آزمایشگاهی از 350 هزار تومان به 700 هزار تومان، عمل های مجاز سرپایی مثل شکستگی و دررفتگی را از 400 هزار تومان به 800 هزار تومان ارتقاء خواهیم داد.

وی همچنین گفت: در بخش رادیوگرافی از سقف تعهدات 180 هزار تومانی به 380 هزار تومان و در مبحث آمبولانس برون شهری و درون شهری با افزایش تعهدات دو برابری مواجه خواهیم بود و تلاش می کنیم میزان آورده بیمه شوندگان بازنشسته کشور با افزایش همراه نشود.

مطالب پربازدید

 

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا