مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار جامعه

ثبت نام الکترونیکی کارت سوخت المثنی از فردا آغاز می‌شود

مطالب پربازدید

طبق اطلاعیه شماره ۳ شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، ثبت نام الکترونیکی کارت سوخت المثنی از فردا (۵ آذر) آغاز می‌شود.

کارت سوختشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران طی اطلاعیه شماره 3 خود اعلام کرد: ثبت‌نام الکترونیکی مالکان خودرو ‌و موتورسیکلت فاقد کارت سوخت از روز دوشنبه (پنجم آذرماه) ساعت 8 صبح در سامانه خدمات دولت همراه به نشانی www.mob.gov.ir و اپلیکیشن خدمات دولت همراه با نصب آن در گوشی‌های هوشمند تلفن همراه در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

ورود به سامانه‌های اینترنتی براساس آخرین رقم شماره سمت راست تلفن همراه مالکان خودرو انجام می‌شود و از فردا با شماره 9 آغاز می‌شود.

این اطلاعیه تاکید دارد که در هیچ یک از مراحل ثبت نام چه به صورت حضوری در دفاتر پلیس+10 و چه به‌صورت اینترنتی، نیازی به ارائه رمزهای کارت‌های بانکی نیست. بنابراین هموطنان عزیز مراقبت لازم در این باره داشته باشند.

مطالب پربازدید

روش‌های ثبت نام کارت سوخت

روش نخست: ثبت نام مالکان خودرو یا موتور سیکلت فاقد کارت سوخت با مراجعه حضوری به دفاتر پلیس+۱۰ بود که از شنبه ۳ آذرماه با ارائه مدارک لازم طبق ضوابط جاری آغاز شد.

روش دوم: مراجعه به سامانه خدمات دولت همراه به نشانی ( www.mob.gov.ir ) و ورود به گزینه درخواست کارت سوخت‌المثنی و ثبت اطلاعات است که این سامانه از ۵ آذرماه در دسترس عموم قرار می‌گیرد و ثبت اطلاعات در این سامانه رایگان است.

روش سوم: دریافت و نصب رایگان اپلیکیشن خدمات دولت همراه و ورود به گزینه درخواست کارت سوخت المثنی از فرداست.

 

مطالب پربازدید

نسخه های Android و IOS این اپلیکیشن از چهار منبع قابل دریافت است:
· سامانه خدمات همراه دولت (mob.gov.ir)
· ایران اپس(iranapps.ir)
· کافه بازار (cafebazaar.ir)
· اپ استور (appstore.ir)

بر اساس این گزارش، خودروهای نو شماره، دارای کارت سوخت بوده و کافی است مالکان آن‌ها برای دریافت کارت سوخت خود به دفاتر پست مراجعه کنند

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا