مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار جامعه

فراخوان ثبت‌نام متقاضیان امریه سربازی وزارت ارتباطات منتشر شد

مطالب پربازدید

معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از جذب نیروهای امریه در وزارت ارتباطات خبر داد.

فرهاد معارفیفرهاد معارفی از جذب نیروهای با تحصیلات کارشناسی ارشد و دکترا در وزات ارتباطات خبر داد و گفت: با توجه به نیازمندی های پرسنلی ستاد و دستگاه های تابعه وزارت رشته های تحصیلی حقوق، اقتصاد، علوم اجتماعی، مخابرات، کامپیوتر، فناوری اطلاعات، امنیت فضای سایبری، مهندسی برق، بیوانفورماتیک در مقاطع فوق الذکر، این مرحله از فراخوان نیروهای امریه جذب خواهند شد.

متقاضیان استفاده از سهمیه امریه در صورت فراغت از تحصیل، ابتدا نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام و پس از پذیرفته شدن نهایی جهت دریافت برگه اعزام به خدمت اقدام کنند.

داوطلبان باید با پذیرش موارد ذیل، مطابق فرمت پیش بینی شده در سایت نسبت به تکمیل، ثبت اطلاعات موارد درخواستی و ارسال مدارک و مستندات مورد نیاز اقدام کند.

مطالب پربازدید

1. ثبت نام در سامانه به منزله پذیرش نهایی متقاضی به منظور بهره مندی از طرح امریه سربازی نیست و افراد انتخاب شده، پس از اخذ تاییدیه های لازم، به ستاد کل نیروهای مسلح معرفی تا با اخذ مجوز امریه ازسوی ستاد مذکور جهت گذراندن دوره آموزش نظامی به یگان های مربوطه اعزام شوند و پس از انجام دوره آموزش مذکور، افراد باید به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مراجعه کرده تا جهت انجام ادامه خدمت به واحدهای تابعه معرفی شوند.

2. مدت خدمت سربازی متقاضیان امریه 24 ماه است.

3. نحوه ارایه مدارک و مستندات، مدارک مورد نیاز، شرایط دقیق داوطلبان شرکت در فرآیند جذب امریه سربازی در سایت مربوطه بشکل دقیق و شفاف اطلاع رسانی خواهد شد.

 

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا