مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار جامعه

فراخوان دانشگاه آزاد برای ثبت نام در عملیات انتقام سخت

مطالب پربازدید

فراخوان دانشگاه آزاد برای ثبت نام در عملیات انتقام سختشورای هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه های آزاد اسلامی سراسر کشور در بیانیه ای ضمن تسلیت و تبریک به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و محکومیت حمایت از FSTF و مذاکره با آمریکا، فراخوان ثبت نام عملیات انتقام سخت را منتشر کرد.

شورای هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه های آزاد اسلامی سراسر کشور در بیانیه ای ضمن تسلیت و تبریک به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و محکومیت حمایت از FSTF و مذاکره با آمریکا، فراخوان ثبت نام عملیات انتقام سخت را منتشر کرد و اذعان کرد که سربازان امام خامنه ای از این لحظه به بعد به طور کامل در آماده باش خواهند بود.

بخشی از بیانیه بسیج دانشجویی:

بسیج دانشجویی اعلام می دارد، از این لحظه به بعد هر گونه حمایت از لوایح FATF و حمایت از هر گونه مذاکره و گفتگو با شیطان بزرگ امریکای جهانخوار و ایادی دست نشانده اش و هر اقدام در این راستا را به مثابه همراهی و همکاری با دشمنان امت مسلمان و عاملان شهادت سپهبد سلیمانی خواهد دانست و بدون پذیرش هیچگونه عذر و مصلحتی ضمن افشا آن اشخاص و برخورد لازم را حق خود خواهد دانست و دولت و مجلس به عنوان نمایندگان ملت ضمن تصویب و اعلام خروج قاطعانه از توافق برجام که آغازگر نقضش شیطان بزرگ بود، آن را به آتش بکشند.

سربازان امام خامنه ای از این لحظه به طور کامل به آماده باش درخواهند آمد و گوش به فرمان و اذن ولی زمان، فرماندهی کل قوا، بیدار به انتظار دستور و اجرای عملیات انتقام سخت این خون مظلوم، مقتدر خواهند ایستاد و از تمامی دانشجویان شجاع، آگاه و بصیر و آماده به رزم در هر عرصه ای با شیطان بزرگ ثبت نام به عمل خواهد آورد.

مطالب پربازدید

از فردا از آحاد امت مسلمان دعوت می نماید با مراجعه به دفاتر بسیج دانشجویی و استفاده از راه های ارتباطی اعلامی از سوی دفاتر بسیج نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

 

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا