مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار جامعه

ماجرای ازدواج سید احمد خمینی با نتیجه آیت الله العظمی گلپایگانی در شب میلاد پیامبر اکرم (ص)

مطالب پربازدید

سیداحمد خمینی و نتیجه آیت‌الله العظمی گلپایگانی در شب ولادت حضرت رسول‌ اکرم (ص) عقد کردند.

 سیداحمد خمینی ۲۰ ساله (متولد ٤ خرداد ٧٧٣١) در شب ولادت حضرت رسول‌اکرم فاطمه دانش پژوه(ص) با نتیجه آیت‌الله العظمی گلپایگانی عقد کرد.

«فاطمه دانش‌پژوه» نتیجه آیت‌الله‌العظمی سید محمدرضا موسوی گلپایگانی است؛ یکی از بزرگترین مراجع تقلید پس از آیت‌الله بروجردی که بسیاری تصویر او را با نمازخواندن بر پیکر امام خمینی (ره) به یاد دارند.

دانش‌پژوه در پیج شخصی اینستاگرامش خودش را نویسنده، شاعر و عکاس معرفی کرده است. حقوق می‌خواند و نزدیک به ۱۵۰۰ فالوور دارد و البته مدت کوتاهی است که توسط پیج اصلی و پیج خصوصی احمد خمینی دنبال می‌شود.

مطالب پربازدید

از فاطمه دانش‌پژوه عکس‌های انگشت‌شماری در فضای مجازی وجود دارد. عروس جوان همسن و‌سال احمد خمینی است و به انتخاب دفتر شعر موسسه مشهور «شهرستان ادب» جزو برگزیدگان شعر آفتابگردان و درواقع از آینده‌داران قمی شعر است.

کل داستان خواستگاری و عقد کمتر از چهل روز طول کشیده و شاید به همین دلیل بسیاری از فامیل‌های دیگر، همچون اشراقی‌ها، در این مراسم کوچک و خودمانی حاضر نبوده‌اند.

خواستگاری و عقدکنان به روشی سنتی و در مجلسی با اکثریت زنانه برگزار شده است و هنوز تاریخی برای مراسم عروسی مشخص نشده است. خبر‌های تأیید نشده می‌گویند آیت‌الله موسوی‌ بجنوردی عاقد این عروس و داماد جوان بوده است.

 

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا