مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار جامعه

مقابله با ویروس کرونا در خانه + نکات خیلی مهم درباره ویروس کرونا

مطالب پربازدید

نکاتی که کاربردی برای مقابله با ویروس کرونا در خانه

به دلیل همه گیر شدن ویروس کرونا در سرتاسر جهان می بایست به مقابله با ویروس کرونا و به نظافت و سلامت خود پرداخته تا در اثر مبتلا شدن به ویروس کرونا بتوانیم این ویروس را شکست دهیم .

نظافت

مقابله با ویـروس کرونا : سینک ظرفشویی را مداوم با آب گرم و مایع ظرفشویی بشویید، بیشترین فعالیت ویـروس کـرونا روی سطوح استیل است. حواس تان باشد ویروس از سینک به ظرف های غذا منتقل نشود.

خانه را گرم نگه دارید ویروس کرونا در محیط گرم دوام کمتری دارد.

ویروس کرونا محیط های مرطوب را دوست دارد، اجازه دهید جاهایی مثل سینک ظرفشویی، دستشویی و حمام بیشتر هوا بخورند تا خشک شوند.

مطالب پربازدید

روزانه چندین بار پنجره های خانه را باز کنید تا هوای داخل خانه عوض شود.

موقعی که تلویزیون تان روشن است آن را ضدعفونی نکنید.

ضدعفونی

مقابله با ویروس کرونا : هر چیزی که از بیرون به خانه می آید، به احتمال بالا حامل ویـروس کروناست (فرض را بر این بگیرید که آلوده است). ضدعفونی یا شست و شوی آنها با آب گرم و صابون مایع را جدی جدی بگیرید.

هر چیز جدیدی که می‎خرید و قابل شست و شو نیست (مانند قند و شکر) را دستکم 10 روز در محیطی خشک نگه دارید تا ویروس های احتمالی از بین بروند و سپس استفاده بکنید.

هر غذایی را قبل از خوردن خوب داغ کنید، نان را داخل مایکروفر یا داخل قابلمه دربسته داغ کنید و همچنین مایعات گرم زیاد بخورید.

مطالب پربازدید

مقابله با ویروس کرونا

مقابله با ویروس کرونا : میوه ها و سبزی ها را ضدعفونی کنید. حتی میوه هایی مانند پرتغال که پوستشان خوردنی نیست چون امکان انتقال ویروس هنگام برش از پوست به داخل میوه می‎باشد.

به اقوام و دوستان پیامک دهید که چون دوست شان دارید دید و بازدید عید را کنسل می کنید . و انتظار هم ندارید آنها به دیدار شما بیایند. داستان مرگ و زندگی در میان است.

به فردای کرونا و بازگشت به زندگی زیبای عادی فکر کنید . و به اینکه چقدر دلخوشی ها کوچک بود که اصلا متوجه شان نبودید. عهد کنید که بعد از کرونا قدرشان را بدانید و از زندگی بیشتر لذت ببرید.

توجه: یخچال و فریزر به دلیل سرد بودن عمر ویروس را طولانی میکند!

مطالب پیشنهادی فارسی کلاب

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا