مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار جامعه

پرداخت کمک هزینه ازدواج بدون محدودیت زمانی

مطالب پربازدید

ازدواج دانشجوییمدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران بااشاره به اینکه برای پرداخت کمک هزینه ازدواج به بیمه شدگان محدودیت زمانی وجودندارد،گفت: دانشجویان نیز می‌توانند برای بیمه شدن به شعب تامین اجتماعی مراجعه کنند

ناهید حیدری، در مورد پرداخت  کمک هزینه ازدواج به بیمه شدگان تامین اجتماعی گفت: برای پرداخت کمک هزینه ازدواج هیچ محدودیت زمانی وجود ندارد و در صورتی که بیمه شده مدت زمان زیادی نیز از زمان عقد وی گذشته باشد و حائز شرایط لازم باشد می تواند کمک هزینه ازدواج را دریافت کند.

برای محاسبه مبلغ کمک هزینه ازدواج متوسط حقوق و دستمزد دو سال آخر از تاریخ عقد را محاسبه و به وی پرداخت می شود.

چنانچه پس از محاسبه دستمزد دو سال آخر مبلغ پرداختی کمتر از حداقل حقوق باشد در این صورت معادل حداقل حقوق زمان حاضر به بیمه شده پرداخت خواهد کرد.

مطالب پربازدید

مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران همچنین در خصوص بیمه دانشجویان نیز افزود: دانشجویانی که مشغول به تحصیل هستند می‌توانند از طریق خود اظهاری درخواست خود را برای بیمه شدن به شعب سازمان تامین اجتماعی ارائه دهند.

مبلغ حق بیمه این دانشجویان نیز همانند زنان خانه‌دار محاسبه می‌شود به طوری که ۱۲, ۱۴ و ۱۸درصد نرخ حق بیمه ای است که آنها باید با توجه به نوع بیمه ای که درخواست کردند هر ماه پرداخت کنند و معادل ۲ درصد نیز دولت بر عهده بگیرد.

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا