مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار جامعه

آزمون استخدام وزارت بهداشت و سایر دستگاه های اجرایی

مطالب پربازدید

آزمون استخدام وزارت بهداشت و دستگاه های اجراییمعاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، از آزمون استخدام وزارت بهداشت همزمان با سایر دستگاه های اجرایی در وزارت بهداشت خبر داد.

سید کامل تقوی نژاد، گفت: آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی کشور برای استخدام 10 هزار نیروی مورد نیار، به صورت همزمان با سایر دستگاه های اجرایی از طریق سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می شود. این آزمون در فضای رقابتی و با رعایت شایسته سالاری از طریق آزمون کتبی در حیطه های عمومی و تخصصی به صورت پیمانی انجام می شود.

سهمیه های آزمون استخدام وزارت بهداشت

تقوی نژاد همچنین اظهار کرد: سهمیه استخدامی حوزه درمان عمدتا به مشاغل گروه پرستاری (شامل پرستاری، اتاق عمل، هوشبری و مامای)، گروه پزشکی (شامل پزشک متخصص، پزشک عمومی، داروسازی)، گروه توانبخشی (شامل فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتاردرمانی، بینایی سنجی و شنوایی سنجی)، گروه پیراپزشکی (شامل علوم آزمایشگاهی، پرتو شناسی، مهندسی تجهیزات پزشکی، و مددکار بهداشتی درمانی) اختصاص یافته است.

تعدا دو هزار مجوز از مجموع مجوزهای استخدامی سال جاری نیز برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز حوزه بهداشت در نظر گرفته شده است که جهت دسترسی بیشتر به خدمات اولیه سلامت روستاییان و شهرهای با جمعیت کمتر می باشد. در این حوزه نیروهای تخصصی در مشاعل مختلف شامل ماما، بهداشت عمومی، مبارزه با بیماری ها، پرستار، بهداشت محیط و بهداشت حرفه ای جذب و مشغول به کار خواهند شد.

مطالب پربازدید

تعداد یک هزار مجوز از مجوزهای این آزمون، برای تامین نیروهای مورد نیاز پایگاه های اورژانس 115 سراسر کشور در مشاعل فوریت های پزشکی (شامل کاردان و کارشناس بالینی فوریت های پزشکی) در نظر گرفته شده است. این تعداد نیروی انسانی جدید، جهت خدمت در پایگاه های موجود در جاده های کشور، با هدف تسریع در ارائه خدمت به آسیب دیدگان حوادث جاده خواهد بود.

آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور همزمان با سایر دستگاه های اجرایی از طریق سازمان سنجش آموزش کشور برگزار خواهد شد. با توجه به مقررات و ضوابط جاری، امسال داوطلبان ایثارگر نیز باید از طریق شرکت در آزمون و رقابت با یکدیگر، شرایط استخدام خود را فراهم کنند.

 

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا