مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار جامعه

آیین نامه اجرایی استخدام مربیان پیش دبستانی، معلم حق التدریس و آموزشیار نهضت

مطالب پربازدید

آیین نامه اجرایی استخدام مربیان پیش دبستانیوزیر آموزش و پرورش در مراسمی که برای معارفه اش برگزار شده بود به ایسنا گفت: باید معلمان را ارج بگذاریم، آنها باید از برترین منزلت های اجنماعی برخوردار باشند.

محسن حاجی میرزایی همچنین گفت: روند افزایش دانش آموزان در چند سال اخیر شروع شده است و مهمترین ماموریت آماده کردن افراد برای ورود به جامعه، به زیستن و ایستادن روی پای خود در شرایط دشوار است. باید فطرت دانش آموزان به نحو موثری شکوفا و ارزش های ما به نسل آینده منتقل شود.

باید مصونیت های لازم در دوره آموزش عمومی ایجاد شود و افراد درک درستی از خود داشته و توانایی نه گفتن داشته باشند. هر چند در المپیادها رشد چشمگیر داریم اما رشد جزیره ای نشاندهنده رشد در همه حوانب نیست. باید فرصت ها عادلانه توزیع شود، همه دانش آموزان از یک آموزش باکیفیت برخوردار نیستند.

تلاش می کنیم بودجه 99 کاستی های کمتری داشته باشد و با انباشت مطالبات و انتقال آن به سال های بعد مواجه نشویم. وقتی معلمی با تاخیر حقوقش را می گیرد معتقدم بیش از معیشت معلمان، نظام حکمرانی اقتدار و صلابت ما آسیب می بیند.

مطالب پربازدید

سرعت پیشرفت تکنولوژی انسان ها را در موقعیتی قرار می دهد که مقابله با آن برخوردها توانمندی های ویژه ای را طلب می کند. امروز یکی از نگرانی های بزرگ ما توسعه آسیب های اجتماعی است که اساس آن می تواند در آموزش و پرورش حل شود.

آیین نامه اجرایی استخدام مربیان پیش دبستانی، حق التدریسی و نهضتی

وی در باره جزئیات آیین نامه اجرایی استخدام مربیان پیش دبستانی، حق التدریسی و نهضتی گفت: کسانی که از سال 79 تا 91 به عنوان مربی پیش دبستانی، معلم حق التدریس یا آموزشیار نهضت سوادآموزی به اشکال مختلفی با آموزش و پرورش همکاری کرده اند طی تشریفاتی که شامل برگزاری آزمون و شرکت در دوره آموزشی یک ساله است، به میزان سهمیه ای که سازمان امور استخدامی اختصاص خواهد داد به استخدام آموزش و پرورش در می آیند.

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا