مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار جامعه

امسال مهدی‌ یاور سال را در سایت مسجد جمکران مردم انتخاب می کنند

مطالب پربازدید

امسال در سالروز آغاز امامت ولی عصر(عج)مردم با مراجعه به وب‌سایت مسجد مقدس جمکران مهدی‌یاور مورد نظرشان را انتخاب می کنند.

مهدی یاورانحجت‌الاسلام سیدمهدی هاشمی‌زاده،مدیر روابط عمومی و بین‌الملل مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه طرح مهدی‌یاور سال به ابتکار روابط عمومی و بین‌الملل مسجد مقدس جمکران در سه سال گذشته به صورت مستمر اجرا شده است، اظهار کرد: در این سه سال به ترتیب سید حسن نصرالله، شیخ ابراهیم زکزاکی، سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس به عنوان مهدی یاوران سال انتخاب و از آن‌ها در گردهمایی بزرگ منتظران در شب نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران تجلیل شد.

برای انتخاب مهدی‌یاور در سال چهارم تصمیمی گرفته شد تا این انتخاب با نظر عموم مردم صورت گیرد و بر این اساس همزمان با روز نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت ولی عصر(عج) بخش انتخاب مهدی‌یاور سال در وب سایت رسمی مسجد مقدس جمکران به نشانی jamkaran.ir قرار خواهد گرفت تا مردم بتوانند مهدی‌یاور مورد نظرشان را پیشنهاد کنند.

مدیر روابط عمومی و بین‌الملل مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه پیشنهاد مهدی‌یاور سال از سوی مردم تا پایان سال جاری امکان پذیر خواهد بود، بیان کرد: تمام اشخاص حقیقی چه در داخل و چه خارج کشور که خدمات شایانی به امر ترویج و گسترش معارف مهدوی داشتند می‌توانند برای انتخاب پیشنهاد شوند.

مطالب پربازدید

برگزاری مراسم ویژه سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) در مسجد مقدس جمکران با هدف فرهنگ‌سازی بیعت با امام زمان(عج) با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود که از آن جمله می‌توان به برگزاری صبحگاه عمومی عهد با امام، گردهمایی طلاب و روحانیون با عنوان عهد جانان، طرح رحمت واسعه با هدف حضور خادمان افتخاری در نقاط مختلف کشور و گردهمایی دانشجویان مهدی‌یاور با عنوان عصر آفتاب اشاره کرد.

 

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا