مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار جامعه

اولین مرحله طرح حمایت معیشتی خانوار واریز شد + مبلغ واریزی خانوارها

مطالب پربازدید

طرح حمایت معیشتی خانواراولین مرحله طرح حمایت معیشتی خانوار، شب گذشته به حساب 20 میلیون نفر از سرپرستان خانواری که مشمول این طرح بودند واریز شد.

بدنبال افزایش قیمت بنزین که با اعتراضات گسترده مردم همراه بود، دولت اعلام کرد که طرح حمایت از معیشت خانوار را در سه مرحله به اجرا خواهد دراورد و عایدی این اقدام، که حدود 30 هزار میلیارد توامان است به مردم برمی گردد. اولین مرحله طرح حمایت معیشتی خانوار، طبق اعلام قبلی دولت شب گذشته به حساب 20 میلیون نفر از سرپرستان خانواری که مشمول این طرح بودند واریز شد و مرحله دوم این طرح چهاشنبه (29 آبان) و مرحله سوم آن، روز شنبه (2 آذرماه) واریز خواهد شد.

در هر مرحله به 20 میلیون نفر از سرپرستان خانوار مبلغ مورد نظر این طرح واریز خواهد شد. مشمولین این طرح عبارتند از: مددجویان بهزیستی و کمیته امداد، زنان سرپرست خانوار، بازنشستگان، مستمری بگیران، معلمان، روستائیان و عشایر، کارگران، کارمندان و اقشار کم درآمد جامعه.

از آنجا که طبق گزارش ها، دهک های درآمدی بالا بشتر از 20 برابر سایر دهک های درآمدی از یارانه بنزین استفاده می کنند، لذا با استفاده از این طرح دولت و نیز اصلاح قیمت سوخت و یارانه های پنهان طبیعتا در اولویت حذف قرار خواهند گرفت.

مطالب پربازدید

به هر حال، اولین مرحله طرح حمایت معیشتی خانوار اجرا شد و مراحل دیگر نیز اجرا خواهد شد. در این طرح، برای خانوارهای یک نفره 55 هزار تومان، دو نفره 103 هزار تومان، سه نفره 138 هزار تومان، چهار نفره 172 هزار تومان و پنج نفره و بیشتر 205 هزار تومان واریز می شود.

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا