مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار جامعه

بسته حمایتی ۲۰۰ هزار تومانی برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی توزیع می شود

مطالب پربازدید

فتاح از اجرای طرح حمایت غذایی برای اقشار کم درآمد جامعه خبر داد.

فتاحپرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در نشست خبری خود با اصحاب رسانه اظهار کرد: طرح حمایت غذایی از گروه های کم درآمد جامعه پنجم آبان ماه به تصویب رسید و خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در اولویت اجرای این طرح قرار گرفتند.

فتاح با اشاره به اینکه متوسط مبلغ این بسته ها ۲۰۰ هزار تومان است, گفت: مجوز پرداخت پلکانی این طرح تنها به کمیته امداد و بهزیستی داده شده است و بر این اساس به خانواده های تک نفره ۱۰۰ هزار تومان، دو نفره ۱۵۰ هزار تومان، سه نفره ۲۰۰ هزار تومان، چهار نفره ۲۵۰ هزار تومان و ۵ نفره و بیشتر ۳۰۰ هزار تومان پرداخت می شود.

در این طرح مبلغ نقد قابل وصول نیست، بلکه این مبلغ در کارت‌های یارانه‌ای افراد به صورت شارژی پرداخت می‌شود و تنها با خرید کالاهای حمایتی از جمله مواد غذایی قابل استفاده است.

مطالب پربازدید

استفاده از این مبلغ سقف زمانی ندارد و لزومی ندارد خانواده ها برای خرج کردن آن عجله کنند.

دولت در حال ارزیابی تعداد دفعات پرداخت بسته حمایتی برای اقشار کم درآمد است؛ اما آنچه مسلم است تا پایان سال چند نوبت پرداخت می شود.

فروشگاه‌های اعلام شده برای اجرای این طرح فروشگاه های معتبری از جمله فروشگاه های وزارت رفاه، اتکا، افق کوروش، سپه و… هستند؛ همچنین تعاونی های روستایی نیز شامل این طرح می شوند تا افراد ساکن در روستاها برای خرید مایحتاج خود با مشکل مواجه نشوند.

 

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا