مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار جامعه

تجمع ایدز زدگان روستای چنار محمود لردگان مقابل فرمانداری

مطالب پربازدید

جمع قابل توجهی از مردم روستای چنارمحمود لردگان در اعتراض به آلوده بودن سرنگ در یکی از مراکز بهداشتی، در مقابل فرمانداری و مرکز بهداشت و درمان لردگان تجمع کردند.

تجمع ایدز زدگان روستای چنار محمود لردگان مقابل فرمانداری

در پی تجمع ایدز زدگان روستای چنار محمود لردگان، مسئولین بهداشت و درمان و قضایی شهرستان لردگان نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و آن را کذب دانستند.

رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر در واکنش به این موضوع گفت: موضوع ابتلا اهالی کثیری از یک روستا در چهارمهال و بختیاری به ویروس HIV کذب و به دور از حقیقت است و راه انتقال مبتلایان به اطلاع آنها رسیده است. معدودی از اهالی این روستا مبتلا به این عفونت هستند که راه های ابتلای آنها کاملا مشخص است و تحت مراقبت و درمان قرار دارند. به هیچ عنوان انتقال عفونت از طریق آزمایش های تشخیصی و.. در میان آنها صحت ندارد و از مجاری قانونی آن را دنبال خواهیم کرد.

مطالب پربازدید

دکتر محمد مهدی گویا در رابطه با تجمع ایدز زدگان روستای چنار محمود افزود: از همه مردم و اصحاب رسانه انتظار داریم که وزارت بهداشت و کارکنان خدوم بهداشتی نظام سلامت که خادمان شریف مردم کشور بوده و هستند را مورد حمایت جدی قرار داده و به هیچ عنوان به این شایعات بی ارزش و بی مبنا توجهی نکنند.

رئیس کل دادگستری چهارمهال و بختیاری نیز در این مورد گفت: برخی ادعا دارند که یکی از بهیارانی که در یکی از مراکز بهداشت کار می کرده است در زمانی که برای انجام آزمایشات از آنها خون می گرفته به جای این که برای هر فرد از یک سرنگ استفاده کند از سرنگ مشترک استفاده می کرده است که در حال حاضر فرد مذکور در بازداشت به سر می برد. در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شده است و دستگاه قضایی با پیگیری های فوری خود موضوع را مورد بررسی قرار داده است.

وی همچنین گفت: امروز جلسه شورای تامین استان چهارمهال و بختیاری در رابطه با این موضوع برگزار خواهد شد و آخرین اقدامات در این جلسه ارزیابی خواهد شد.

 

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا